Europa 1 – Cadet “A” 0

Els de Brian Espinola van saltar al camp de sardenya contra l’Europa clar aspirant al títol i segon en la taula, molt bon joc dels Colomencs en la primera part molt renyida que no vam tenir fortuna de cara a gol moltes ocasions clares de la grama que no es materialitzaven en la primera part va acabar amb 0-0 al marcador. En la segona part la grama va fer canvis i no es va notar res els deu primers minuts van ser de l’Europa que dominava, però els blaus es van recompondre, amb gran joc i amb internades en banda Joel Mamadou i Mauro van tenir ocasions. Però una vegada més, no hi havia encert en els tres pals. Minut 60′ l’Europa va marcar i la Grama amb el seu orgull es bolcava cap a la porteria local fins a l’últim minut van tenir ocasió d’empatar i de guanyar.

Brian Espinola: És difícil dir-ho, però marxo feliç, feliç per ells! Per com han competit i com han jugat. Tenim molt mala sort de cara a gol, arribem moltíssimes vegades; l’Europa va arribar poques, porten 2 partits increïbles fent un joc que dóna gust si és veritat que necessitem ja els 3 punts perquè al final el que es veu és el resultat. Acabar el partit i que et vingui la coordinació i entrenadors felicitant-te per l’equip que tens és un orgull per a mi. Però volem més i no pararem d’insistir. Ens veiem el dissabte. Perquè aquests jugadors no fallen! Felicitats encara que sigui per la derrota i seguim!


Europa 1 – Cadete “A” 0

Los de Brian Espinola saltaron al campo de Sardenya contra el Europa claro aspirante al título y segundo en la tabla, muy buen juego de los Colomenses en la primera parte muy reñida que no tuvimos fortuna de cara a gol muchas ocasiones claras de la Grama que no se materializaban en la primera parte se fue 0-0 al marcador. En la segunda parte la Grama hizo cambios y no se notó nada los diez primeros minutos fueron del Europa que dominaba pero los azules se recompusieron, con gran juego y con internadas en banda Joel Mamadou y Mauro tuvieron ocasiones. Pero una vez más, no había acierto en los tres palos. Minuto 60′ el Europa marcó y la Grama con su orgullo se volcaba hacia la portería local hasta el último minuto tuvieron ocasión de empatar y de ganar. 

Brian Espinola: Es difícil decirlo pero me voy feliz, ¡feliz por ellos! como han competido y como han jugado. Tenemos muy mala suerte de cara a gol, llegamos muchísimas veces; el Europa llegó pocas, llevan dos partidos increíbles haciendo un juego que da gusto si es verdad que necesitamos ya los 3 puntos porque al final lo que se ve es el resultado. Acabar el partido y que te venga la coordinación y entrenadores felicitándote por el equipo que tienes es un orgullo para mi. Pero queremos más y no vamos a parar de insistir. Nos vemos el sábado. ¡Porque estos jugadores no fallan! ¡Felicidades aunque sea por la derrota y seguimos!