Partit molt igualat on l’efectivitat del rival va condicionar el partit.

Onze inicial del Juvenil A

Juvenil A:

FE Grama 2-5 RCD Espanyol

Entrem molt bé, sense rebre ocasions per part del líder i jugant de tu a tu. Ens avancem amb un gol a pilota parada de Cesc Méndez. A partir d’aquí el domini nostre va ser més gran, fins que un golàs de l’Espanyol des de 30 metres que es va colar a l’esquadra ens va fer igualar el partit en el seu primer xut a porta. Seguim forts a nivell defensiu i tenint fases molt bones amb pilota rebent el 1-2 en la seva segona arribada.

La segona part, va iniciar amb una perduda enmig camp que ens va suposar l’1-3, a partir d’aquí vam tenir dues ocasions molt clares per posar el 2-3 i ells en un contraatac ens van fer l’1-4.

L’equip ho va intentar per tots els mitjans, sense perdre la cara al partit i sent millor que el rival, creant ocasions molt clares, fent un pal i errant ocasions en area petita. Amb el 2-4 vam tenir un 1 contra 1 que no encertem.

En línies generals l’equip va igualar i superar el rival en moltes fases del joc, demostrant la capacitat per generar ocasions contra qualsevol rival. Seguim creixent, seguim millorant.

CLIQUEU PER VEURE L´ACTA DEL PARTIT

CLIQUEU PER VEURE LA CLASSIFICACIÓ LNJ8

FE Grama 2-5 RCD Espanyol

Partido muy igualado donde la efectividad del rival condicionó el partido.

Entramos muy bien, sin recibir ocasiones por parte del lider y jugando de tu a tu. Nos avanzamos con un gol a balón parado de Cesc Méndez. A partir de ahí el dominio nuestro fue mayor, hasta que un golazo del Espanyol desde 30 metros que se coló en la escuadra nos hizo igualar el partido en su primer chute a puerta. Seguimos fuertes a nivel defensivo y teniendo fases muy buenas con balón recibiendo el 1-2 en su segunda llegada.

La segunda parte, inició con una perdida en medio campo que nos supuso el 1-3, a partir de ahí tuvimos dos ocasiones muy claras para poner el 2-3 y ellos en un contragolpe nos hicieron el 1-4.

El equipo lo intentó por todos los medios, sin perder la cara al partido y siendo mejor que el rival, creando ocasiones muy claras, haciendo un palo y errando ocasiones en area pequeña. Con el 2-4 tuvimos un 1 contra 1 que no acertamos.

En linias generales el equipo igualó y superó al rival en muchas fases del juego, demostrando la capacidad para generar ocasiones contra cualquier rival. Seguimos creciendo, seguimos mejorando.

PULSAR PARA VER EL ACTA DEL PARTIDO

PULSAR PARA VER LA CLASIFICACIÓN LNJ7