Miguel López farà la pretemporada

Miguel López Miguez, el jove migcampista de 20 anys que la temporada passada va pujar al primer equip des del Juvenil A lluitarà per una plaça a la plantilla de Tercera. El jugador farà la pretemporada a les ordres de Toni Díaz, qui li observarà i decidirà si s’incorpora a la plantilla.

9 partits de lliga jugats aquest any, 2 de titular, presència a la final del Campionat de Catalunya, i un gran treball en el seu primer any d’Amateur que l’han portat a estar 21 vegades convocat.

El planter compte. Diversos jugadors juvenils estaran a prova durant la pretemporada a les ordres de l’entrenador de la Grama. Tots ells treballaran amb l’objectiu de fer-se un buit a la primera plantilla.

Miguel López Miguez, el joven centrocampista de 20 años que la temporada pasada subió al primer equipo desde el Juvenil A luchará por una plaza en la plantilla de Tercera División. El jugador realizará la pretemporada a las órdenes de Toni Díaz, quien le observará y decidirá si se incorpora a la plantilla.

9 partidos de liga jugados este año, 2 de titular, presencia en la final del Campeonato de Catalunya, y un gran trabajo en su primer año de Amateur que le han llevado a estar 21 veces convocado.

La cantera cuenta. Varios jugadores juveniles estarán a prueba durante la pretemporada a las órdenes del entrenador de la Grama. Todos ellos trabajarán con el objetivo de hacerse un hueco en la primera plantilla.