‘Maneta’ d’un imperial Cadet A

Gran partit del Cadet A, que en cap moment va donar opció al Vic Riuprimer Refo FC a ficar-se en el partit.

La Fundacio va sortir molt concentrada en seguir amb la seva bona dinàmica de joc i aviat va començar a fer-se amb el domini del partit i a generar ocasions. Al minut 6 Yago des de la frontal treia un gran xut davant el qual res va poder fa el porter visitant. La Grama seguia apropant a l’àrea del Vic amb molt perill.

Al minut 24, en un servei de córner botat per Yago, Hernando de cap rematava al fons de la xarxa fent pujar el 2-0, i només 2 minuts després Aleix Tiburcio culminava un bonic contraatac ben executat per Javito. Amb 3-0 s’arribava al descans.

A la represa mateixa tònica, un Grama molt intensa que dominava tota les facetes del joc i gaudia de bones ocasions. Takeru, que va estar molt actiu durant la segona meitat, posava el 4-0 amb un xut amb l’esquerra des de la frontal i el 5-0 final el anotaria Guille en una jugada combinativa a passada d’Hernando.

Gran partido del Cadete A, que en ningún momento dio opción al Vic Riuprimer Refo FC a meterse en el partido.

La Fundacio salió muy concentrada en seguir con su buena dinámica de juego y pronto empezó hacerse con el dominio del partido y a generar ocasiones. En el minuto 6 Yago desde la frontal sacaba un gran disparo ante el que nada pudo hace el portero visitante. La Grama seguía acercándose al área del Vic con mucho peligro.

En el minuto 24, en un saque de esquina botado por Yago, Hernando de cabeza remataba al fondo de las mallas haciendo subir el 2-0, y solo 2 minutos después Aleix Tiburcio culminaba un bonito contragolpe bien ejecutado por Javito. Con 3-0 se llegaba al descanso.

En la reanudación misma tónica, una Grama muy intensa que dominaba toda las facetas del juego y gozaba de buenas ocasiones. Takeru, que estuvo muy activo durante la segunda mitad, ponía el 4-0 con un zurdazo desde la frontal y el 5-0 final lo anotaría Guille en una jugada combinativa a pase de Hernando.