L’Infantil-Aleví va caure al camp de l’Europa

L’Infantil-Aleví va caure derrotat 4-3 al Municipal L’Àliga davant el CE Europa, i això fa que perilli la tercera posició de la lliga.

En el primer quart les noies de Rubén David Hernández van saltar al terreny de joc adormides, i la pressió individual que exercia el rival acabaria passant factura. L’Europa havia aconseguit un avantatge de dos gols que va ser retallada per Sara Aljaro sense massa sort doncs just després del seu gol arribarien dos més de les locals.

La reacció blava arribaria en l’últim quart, ja a partir del 2-0 l’equip estava millorant en el seu joc però la confirmació del bon partit arribaria en aquest últim quart. Sara Aljaro i Ariadna Martínez van ajustar el marcador, el canvi d’esquema tàctic estava donant resultat però llavors l’àrbitre va donar per finalitzat el partit sense xiular una falta a la vora de l’àrea que podria (o no) haver acabat en gol.

Infantil-Aleví 1516

El Infantil-Alevín cayó derrotado 4-3 en el Municipal L’Àliga ante elCE Europa, y eso hace que peligre la tercera posición de la liga.
En el primer cuarto las chicas de Rubén David Hernández saltaron al terreno de juego dormidas, y la presión individual que ejercía el rival acabaría pasando factura. El Europa había conseguido una ventaja de dos goles que fue recortada por Sara Aljaro sin demasiada suerte pues justo después de su gol llegarían dos más de las locales.
La reacción azulona llegaría en el último cuarto, ya a partir del 2-0 el equipo estaba mejorando en su juego pero la confirmación del buen partido llegaría en ese último cuarto. Sara Aljaro y Ariadna Martínez ajustaron el marcador, el cambio de esquema táctico estaba dando resultado pero entonces el árbitro dio por finalizado el partido sin pitar una falta al borde del área que podría (o no) haber acabado en gol.