La prèvia de Camilo contra la Jonquera.

Juan Camilo donant instruccions a Éric López

Juan Camilo Vázquez, el míster de la Fundació Esportiva Grama reconeix que tenint l’ascens com a principal objectiu, hem d’afrontar tots els partits com si fossin una final. I així hem d’interpretar el partit de diumenge contra la U.E. La Jonquera, haurem d’intentar estar més encertats de cara a porteria i mostrar la solidesa defensiva que ens ha caracteritzat durant la pretemporada. Camilo ens comenta que “l’equip ha de saber tenir la pilota i controlar el partit a través de la possessió”.  Precisament això és el que ens va fallar l’altra dia contra el Palamós: “Ens vam posar per davant al marcador i l’equip va començar a treure la pilota en llarg quan amb el joc en curt hauríem tingut el control del partit”.

El tècnic colomenc analitza també al rival de la jornada: “Jugarem aquesta setmana contra un rival amb jugadors potents físicament, dinàmics, solidaris en el treball defensiu i amb puntes molt conscienciats en la pressió. Un rival que al seu camp serà molt difícil, que voldrà debutar a casa seva amb un bon paper. Serà un desplaçament complicat”.

Recordeu, diumenge a les 12h, els nois de Juan Camilo juguen el primer partit a fora de casa contra la U.E. la Jonquera. Ho podeu seguir en directe per www.gramaradio.cat

Juan Camilo Vázquez, el míster de la Fundació Esportiva Grama reconoce que teniendo el ascenso como principal objetivo, debemos afrontar todos los partidos como si fueran una final. Y así hay que interpretar el partido del domingo contra la U.E. La Jonquera, tendremos que intentar estar más acertados de cara a portería y mostrar la solidez defensiva que nos ha caracterizado durante la pretemporada. Camilo nos comenta que “el equipo debe saber tener el balón y controlar el partido a través de la posesión”. Precisamente esto es lo que nos falló la otra día contra el Palamós: “Nos pusimos por delante en el marcador y el equipo comenzó a sacar el balón en largo cuando con el juego en corto habríamos tenido el control del partido”.

El técnico colomense analiza también al rival de la jornada: “Vamos a jugar esta semana contra un rival con jugadores potentes físicamente, dinámicos, solidarios en el trabajo defensivo y con puntas muy concienciados en la presión. Un rival que en su campo será muy difícil, que querrá debutar en su casa con un buen papel. Será un desplazamiento complicado.” 

Recordad, el domingo a las 12h, los chicos de Juan Camilo juegan el primer partido fuera de casa contra la U.E. La Jonquera. Lo podéis seguir en directo por www.gramaradio.cat