Gran partit de la Fundació Esportiva Grama en el partit inaugural de la temporada 2021/22 de Tercera RFEF. Malauradament la falta d’encert i una fallada en l’última acció del ‘match’ va condemnar els nostres. El resultat final va ser d’1-0 per l’EE Guineueta en la seva estrena a la categoria.

Els de Juanma Pons van saber adaptar-se a les mesures del camp així com al joc del rival. Als cinc minuts arribaria el primer acostament amb un xut alt de Nil per als locals. La resposta va ser immediata amb un xut de Montalbán després d’una gran jugada col·lectiva en què Pantoja va assistir de cap i el 9 enviar la pilota a prop del pal.

Els colomencs van contenir els intents d’atac d’una Guineueta que va basar el seu joc en pilotes en llarg i altes buscant la directa, Akrong el va tallar tot així com els seus companys Alan i Víctor. La Grama va ser millor, Guillem, Peris i Molins combinaven construint jugades per anotar. Peris des de la frontal i Pantoja de cap després d’una de les moltes pujades per banda de Rubi van intentar obrir la llauna sense sort. Amb 0-0 es marxarien als vestidors.

Foto: Laura Hernández

La segona meitat va ser molt més elèctrica i emocionant, i novament va ser la Grama qui va disposar de les millors oportunitats de gol. La Grama es va bolcar en atac i molt més amb l’entrada al camp de Fran, Recort i Hicham, els dos primers protagonistes de moltes jugades d’atac. Fran fins i tot va provar des de lluny al porter amb un bon xut. Al minut 65 Montalbán va disposar d’una doble oportunitat molt clara, primer el porter i després el defensa enviant a córner van evitar el seu gol.

A més de recórrer la banda amunt i avall, Cabezola de falta directa va estar a punt de marcar al 70 però una gran estirada de Yan va evitar el merescut gol visitant. El gol es resistia, dominava la Grama i el buscava en cada jugada però sense sort. Oriol Molins des de fora de l’àrea va fregar el pal. A cinc del final van avisar els locals amb un perillós acostament que va acabar en res i al 88 Hicham en boca de gol rematava de cap per sobre del travesser.

Malauradament el gran treball realitzat i la possibilitat de començar el curs sumant es va esvair en l’última jugada del partit després d’una pèrdua de pilota prop del centre del camp. Ningú va aconseguir rebutjar la pilota perdut i al contraatac Guiseris es va trobar sol davant de dos rivals, Marc va assistir per l’ex-Grama Óscar Múñoz que només va haver d’empènyer a porteria buida. Era el 93 i just després va arribar al xiulet final.

La FE Grama comença la temporada amb derrota (1-0) i ja només pensa en treure aquest mal gust de boca a casa el diumenge 12 de setembre a les 11:45 hores davant el EC Granollers.

Gran partido de la Fundació Esportiva Grama en el partido inaugural de la temporada 2021/22 de Tercera RFEF. Desgraciadamente la falta de acierto y un fallo en la última acción del choque condenó a los nuestros. El resultado final fue de 1-0 para la EE Guineueta en su estreno en la categoría.

Los de Juanma Pons supieron adaptarse a las medidas del campo así como al juego del rival. A los cinco minutos llegaría el primer acercamiento con un tiro alto de Nil para los locales. La respuesta fue inmediata con un chut de Montalbán tras una gran jugada colectiva en la que Pantoja asistió de cabeza y el 9 envió el balón cerca del palo.

Los colomenses contuvieron los intentos de ataque de una Guineueta que basó su juego en balones en largo y altos buscando la directa, Akrong lo cortó todo así como sus compañeros Alan y Víctor. La Grama fue mejor, Guillem, Peris y Molins combinaban construyendo jugadas para anotar. Peris desde la frontal y Pantoja de cabeza tras una de las muchas subidas por banda de Rubi intentaron abrir la lata sin suerte. Con 0-0 se marcharían a los vestidores.

La segunda mitad fue mucho más eléctrica y emocionante, y nuevamente fue la Grama quien dispuso de las mejores oportunidades de gol. La Grama se volcó en ataque y mucho más con la entrada al campo de Fran, Recort y Hicham, los dos primeros protagonistas de muchas jugadas de ataque. Fran incluso probó desde lejos al portero con un buen tiro. En el minuto 65 Montalbán dispuso de una doble oportunidad muy clara, primero el portero y después el defensa enviando a córner evitaron su gol.

Además de recorrerse la banda arriba y abajo, Cabezola de falta directa estuvo a punto de marcar en el 70 pero una gran estirada de Yan evitó el merecido gol visitante. El gol se resistía, dominaba la Grama y lo buscaba en cada jugada pero no llegaba. Oriol Molins desde fuera del área rozó el palo. A cinco del final avisaron los locales con un peligroso acercamiento que acabó en nada y en el 88 Hicham en boca de gol remataba de cabeza por encima del larguero.

Desgraciadamente el gran trabajo realizado y la posibilidad de empezar el curso sumando se desvaneció en la última jugada del partido tras una pérdida de balón cerca del centro del campo. Nadie consiguió despejar el balón perdido y al contraataque Guiseris se encontró solo ante dos rivales, Marc asistió para el ex-Grama Óscar Múñoz que solo tuvo que empujar a portería vacía. Era el 93 y justo después llegó el pitido final.

La FE Grama comienza la temporada con derrota (1-0) y ya solo piensa en quitarse este mal sabor de boca en casa el domingo 12 de septiembre a las 11:45 horas ante el EC Granollers.

Por admin