Kiku analitza el derbi

Kiku Parcerisas donant ordres en un entrenament

Kiku Parcerisas, tècnic del juvenil, ha analitzat per nosaltres el partit d’avui contra el Badalona. `

Visitarem un dels camps més difícils de la categoria i el rival és un equip molt treballat amb diferents registres on destaquen les moltes opcions que tenen per finalitzar jugada. Cal destacar la perillositat del seu joc per banda on els extrems i els laterals poden generar perill i son talentosos. Com bé diu Kiku “son un bloc estructurat que buscarà les transicions ràpides i la verticalitat”.

El míster també ens parla del que ha de fer la Grama per competir a bon nivell en aquest partit, per posar sobre la gespa del Municipal de Badalona allò que s’ha treballat durant la setmana: “Hem de estar sòlids en defensa per contrarrestar el seu poder ofensiu i en atac hem de continuar sent incisius com vam fer la passada jornada, on vam crear ocasions, però intentant buscar efectivitat”.

Hem d’estar a un gran nivell per poder endur-nos els tres punts en aquest derbi però els nostres han mostrat una bona evolució durant les tres primeres jornades i aquest ha de ser el partit de la confirmació. Serà a les 16h, al Camp Municipal de Badalona.   

Kiku Parcerisas, técnico del juvenil ha analizado por nosotros el partido de hoy contra el Badalona. `

Visitaremos uno de los campos más difíciles de la categoría y el rival es un equipo muy trabajado con diferentes registros donde destacan las muchas opciones que tienen para finalizar jugada. Cabe destacar la peligrosidad de su juego por banda donde los extremos y los laterales pueden generar peligro y son talentosos. Como bien dice Kiku “son un bloque estructurado que buscará las transiciones rápidas y la verticalidad”.

El míster también nos habla de lo que tiene que hacer la Grama para competir a buen nivel en este partido, para poner sobre el césped del Municipal de Badalona lo trabajado durante la semana: “Tenemos que estar sólidos en defensa para contrarrestar  su poder ofensivo y en ataque tenemos que seguir siendo incisivos como hicimos la pasada jornada, donde creamos ocasiones, pero intentando buscar efectividad “.

Tenemos que estar a un gran nivel para poder llevarnos los tres puntos en este derbi pero los nuestros han mostrado una buena evolución durante las tres primeras jornadas y este debe ser el partido de la confirmación. Será a las 16h, en el Campo Municipal de Badalona.