Grama – Mataró, duel de vells coneguts

Camilo donant ordres al camp de la Jonquera

Corria la temporada 2016-2017, la Grama i el Mataró coincidien al Grup 2 de Segona Catalana i ambdós equips van mantenir la lluita per l’ascens fins a la última jornada.

-DBC- Finalment els colomencs van assolir el campionat de la mà de Dani Andreu mentre que els mataronins es van quedar a les portes en perdre la promoció contra el Valls. Precisament en aquella temporada, la tercera jornada ens va deparar un Mataró – Grama al Municipal del Centenari. El resultat va ser favorable als maresmencs (1-0).

Demà, al Municipal de la Grama, tornarem a veure’ns les cares amb un dels clubs històrics de Catalunya després del seu merescut ascens a Primera Catalana. Juan Camilo Vàzquez, tècnic de la Grama, ha parlat amb nosaltres sobre el rival i sobre com està el nostre equip abans d’aquesta tercera jornada de lliga.

El míster considera que el Mataró “és un equip que busca un estil de joc associatiu, tracta bé la pilota, té jugadors amb talent en línia d’atac i al mig camp, i uns laterals molt ofensius. El Mataró és un equip que vol una sortida de pilota neta prioritzant la fase ofensiva sobre la defensiva i amb bones opcions en jugades de pilota aturada”. Com tots els equips de la categoria, serà un rival difícil que pot estar còmode amb les dimensions del nostre terreny de joc i que emprarà els espais per jugar a futbol. Camilo afirma que “és un equip que ha sabut combinar jugadors joves amb jugadors veterans amb experiència en categories superiors”.

Per part nostra,  tindrem la novetat de Jorge González, jugador uruguaià fichat aquesta setmana per reforçar la banda esquerra. Camilo asegura que “la victòria a la Jonquera ens va servir per agafar confiança i ha de marcar la línia a seguir per guanyar també els partits de casa”.

Serà demà, diumenge 22 de setembre, a les 11:45h, al Municipal de la Grama. Recordeu que podreu seguir el partit en directe per www.gramaradio.cat

Juan camilo Vázquez encabeza al equipo en la salida de vestuarios

Corría la temporada 2016-2017, la Grama y el Mataró coincidían al Grupo 2 de Segunda Catalana y ambos equipos mantuvieron la lucha por el ascenso hasta la última jornada.

-DBC- Finalmente los colomenses lograron el campeonato de la mano de Dani Andreu mientras que los mataroneses se quedaron a las puertas al perder la promoción contra el Valls. Precisamente en aquella temporada, la tercera jornada nos deparó un Mataró – Grama en el Municipal del Centenari. El resultado fue favorable para los del Maresme (1-0).

Mañana, en el Municipal de la Grama, volveremos a vernos las caras con uno de los clubes históricos de Cataluña tras su merecido ascenso a Primera Catalana. Juan Camilo Vázquez, técnico de la Grama, ha hablado con nosotros sobre el rival y sobre cómo está nuestro equipo antes de esta tercera jornada de liga.

El míster considera que el Mataró “es un equipo que busca un estilo de juego asociativo, trata bien el balón, tiene jugadores con talento en línea de ataque y el medio campo, y unos laterales muy ofensivos. El Mataró es un equipo que quiere una salida de balón limpia priorizando la fase ofensiva ante la defensiva y con buenas opciones en jugadas de balón parado “. Como todos los equipos de la categoría, será un rival difícil que puede estar cómodo con las dimensiones de nuestro terreno de juego y que empleará los espacios para jugar al fútbol. Camilo afirma que “es un equipo que ha sabido combinar jugadores jóvenes con jugadores veteranos con experiencia en categorías superiores”.

Por nuestra parte, tendremos la novedad de Jorge González, jugador uruguayo fichado esta misma semana y que reforzará la banda izquierda. Camilo asegura que “la victoria en la Jonquera nos sirvió para coger confianza y debe marcar la línea a seguir para ganar también los partidos de casa”

Será mañana, domingo 22 de septiembre, a las 11:45h, en el Municipal de la Grama. Recuerdad que podéis seguir el partido en directo por www.gramaradio.cat