Gran empat del Cadet A

Bon partit del Cadet A que va sumar un punt (1-1) davant el CE Sabadell FC.

La primera part s’iniciava amb un Sabadell superior, que dominava a la Fundació i que errava el primer gol fins a dues ocasions clares, ben aturades pel porter local Pere. A poc a poc aquest domini es va anar igualant i els blaus acabaven la primera meitat apropant-se al aèria visitant. Amb 0-0 s’arribava al descans.

A la represa, es va equilibrar el partit, la Grama a través de transicions ràpides sotjava la porteria del Sabadell i en el minut 58 Yago enviava un xut des de la frontal al travesser. Poc després en el 74, a la sortida d’un córner, Aleix Tiburcio de cap posava el 1-0 en el lluminós.

L’equip visitant va reaccionar ràpid i es va bolcar en ell àrea de la Grama, de nou Sabadell no encertava en la rematada final, i un cop la gran actuació de Pere i una altra el pal donaven la possibilitat de que els 3 punts es quedessin a casa. Però quan tot semblava decidit, en una falta al mig camp el Sabadell feia pujar a tots els seus efectius a la rematada i el porter visitant penjava una pilota a l’àrea que era rematat per un davanter arlequinat que posava les taules en el marcador.

Manu Peláez: “Llàstima que vam estar a 1 minut de que els 3 punts es quedessin a casa davant un rival que acabés lluitant per estar en els llocs de dalt. Una de les coses més positives és que després de la derrota de la setmana anterior, on no vam estar del tot bé, hem sabut refer-ràpid com a equip i tornar a la nostra dinàmica de treball.”

Buen partido del Cadete A que sumó un punto (1-1) ante el CE Sabadell FC.

La primera parte iniciaba con un Sabadell superior, que dominaba a la Fundació y que erraba el primer gol hasta en dos ocasiones claras, bien atajadas por el portero local Pedro. Poco a poco ese dominio se fue igualando y los azules terminaban la primera mitad acercándose al aérea visitante. Con 0-0 se llegaba al descanso.

En la reanudación, se equilibró el partido, la Grama a través de transiciones rápidas acechaba la portería del Sabadell y en el minuto 58 Yago enviaba un disparo desde la frontal al travesaño. Poco después en el 74, a la salida de un córner, Aleix Tiburcio de cabeza ponía el 1-0 en el luminoso.

El equipo visitante reaccionó rápido y se volcó en él área de la Grama, de nuevo Sabadell no acertaba en el remate final, y una vez la gran actuación de Pedro y otra el palo daban la posibilidad de que los 3 puntos se quedaran en casa. Pero cuando todo parecía decidido, en una falta en medio campo el Sabadell hacía subir a todos sus efectivos al remate y el portero visitante colgaba un balón al área que era rematado por un delantero arlequinado que ponía las tablas en el marcador.

Manu Peláez: “Lástima que estuvimos a 1 minuto de que los 3 puntos se quedaran en casa ante un rival que acabara luchando por estar en los puestos de arriba. Una de las cosas más positivas es que después de la derrota de la semana anterior, donde no estuvimos del todo bien, hemos sabido reponernos rápido como equipo y volver a nuestra dinámica de trabajo.”