COMUNICAT OFICIAL: Toni Díaz deixa la banqueta del primer equip.

Toni Díaz, durant el torneig dels Històrics (estiu 2018)

COMUNICAT OFICIAL

La Junta Directiva de la Fundació Esportiva Grama s’ha reunit en la matinal d’avui amb l’entrenador de la primera plantilla per analitzar la situació de l’equip a Tercera Divisió. En la reunió s’ha arribat a un acord en el que Toni Díaz deixa de ser entrenador del primer equip i queda a l’espera d’una reunió amb el nostre President, Antonio Morales, en les properes setmanes, per tal de decidir el seu futur.

L’Àrea Esportiva, dirigida per Manolo García, amb la presència constant del President, ha pres aquesta decisió intentant buscant una reacció de l’equip de cara a la segona volta del campionat. Les estadístiques no enganyen i els números fan que l’aposta per un tècnic colomenc i de la casa, no hagi donat el resultat inicial que tots esperàvem.

Estem en un moment d’inflexió, on, amb el treball i la implicació de tots, sabem que sortirem endavant. Toni Rovira es farà càrrec de la primera plantilla de manera interina. Des de la Fundació Esportiva Grama, informarem de qualsevol novetat al respecte.

Gràcies Toni Díaz pel teu treball i professionalitat.

Toni Díaz, el passat diumenge contra el Granollers. (foto: Pedro González)

COMUNICADO OFICIAL:

La Junta Directiva de la Fundació Esportiva Grama se ha reunido en la matinal de hoy con el entrenador de la primera plantilla para analizar la situación del equipo en Tercera División. En la reunión se ha llegado a un acuerdo en el que Toni Díaz deja de ser entrenador del primer equipo y queda a la espera de una reunión con nuestro Presidente, Antonio Morales, en las próximas semanas, con el fin de decidir su futuro.

El Área Deportiva, dirigida por Manolo García, con la presencia constante del Presidente, ha tomado esta decisión intentando buscar una reacción del equipo de cara a la segunda vuelta del campeonato. Las estadísticas no engañan y los números hacen que la apuesta por un técnico colomense y de la casa, no haya dado el resultado inicial que todos esperábamos.

Estamos en un momento de inflexión, donde, con el trabajo y la implicación de todos, sabemos que saldremos adelante. Toni Rovira se hará cargo de la primera plantilla de manera interina. Desde la Fundació Esportiva Grama, informaremos de cualquier novedad al respecto.
Gracias Toni Díaz por tu trabajo y profesionalidad.