Capitans: Roberto Morales

11/04/2018

Avui parlem amb el Capità del Primer Equip de la Fundació Esportiva Grama, Roberto Morales, a qui se li va renovar immediatament per a la temporada 2018/19 després de conèixer l’abast de la seva lesió. Roberto va arribar a la Grama al febrer de 2016, tornant a Santa Coloma i sent peça clau dels dos últims ascensos.

– Tercera temporada a la FE Grama, amb què et quedes d’aquests anys?

– La primera temporada ho vaig passar malament, ja que la categoria era molt lletja i jo estava acostumat a un altre tipus de vestuari i de futbol. En la segona amb Dani tot va ser més seriós, vam fer un gran vestidor amb grans persones i aquesta va ser la clau de l’ascens. I l’actual amb Escribano està sent molt bona i esperem que acabi com tots volem. Hi ha un gran grup de jugadors i persones, i molta feina del cos tècnic juntament amb Rocky darrere que no es veu però que és importantíssim.

– Ets el motor de l’equip. De petit a quin jugador professional et fixaves? I ara què jugador és el que més t’agrada en posició similar a la teva?

– Quan era petit era mes ràpid i jugava més amunt; de mitjapunta o extrem i el meu jugador favorit era Figo. Després amb els anys m’he convertit més en organitzador i en la meva posició m’ha semblat sempre un referent Xavi, encara que jo sóc més del R.Madrid que Bernabéu. Actualment em semblen jugadors d’un altre nivell Modric i Iniesta, són diferents.

– Queden poques finals, tindrem final feliç?

– Ens estem prenent cada partit com una final i aquesta és la clau, fins que matemàticament no tinguen l’ascens haurem de lluitar perquè no anem sobrats, però jo crec que aquest club es mereix estar en categories professionals i que ho aconseguirem entre tots.

– Com a capità (ara amb una lesió), com viuràs el tram final?

– Quan no puc jugar el passo pitjor, però estaré aquí per ajudar els meus companys. Cada any que comencem li dic al presi que no es posi nerviós que anem a ascendir i espero no fallar-li aquest any tampoc.

– T’esperem aviat a la gespa del Municipal.

Foto del día de la presentació.

Hoy hablamos con el Capitán del Primer Equipo de la Fundació Esportiva Grama, Roberto Morales, a quien se le renovó inmediatamente para la próxima temporada 2018/19 tras conocerse el alcance de su lesión. Roberto llegó a la Grama en febrero de 2016, regresando a Santa Coloma y siendo pieza clave de los dos últimos ascensos.

– Tercera temporada en la FE Grama, con qué te quedas de estos años?

– La primera temporada lo pasé mal, ya que la categoría era muy fea y yo estaba acostumbrado a otro tipo de vestuario y de fútbol. En la segunda con Dani todo fue más serio, hicimos un gran vestuario con grandes personas y esa fue la clave del ascenso. Y la actual con Escribano está siendo muy buena y esperamos que acabe como todos queremos. Hay un gran grupo de jugadores y personas, y mucho trabajo del cuerpo técnico junto con Rocky detrás que no se ve pero que es importantísimo.

– Eres el motor del equipo. ¿De pequeño en qué jugador profesional te fijabas? ¿Y ahora qué jugador es el que más te gusta en posición similar a la tuya? 

– Cuando era pequeñito era mas rápido y jugaba más arriba; de mediapunta o extremo y mi jugador favorito era Figo. Luego con los años me he convertido más en organizador y en mi posición me ha parecido siempre un referente Xavi, aunque yo soy más del R.Madrid que Bernabéu. Actualmente me parecen jugadores de otro nivel Modric e Iniesta, son diferentes.

– Quedan pocas finales, ¿tendremos final feliz?

– Nos estamos tomando cada partido como una final y esa es la clave, hasta que matemáticamente no ascendamos tendremos que lucharlo porque no vamos sobrados, pero yo creo que este club se merece estar en categorías profesionales y que lo conseguiremos entre todos.

– Como capitán (ahora con una lesión), ¿cómo vivirás el tramo final?

– Cuando no puedo jugar lo paso peor, pero estaré ahí para ayudar a mis compañeros. Cada año que empezamos le digo al presi que no se ponga nervioso que vamos a ascender y espero no fallarle este año tampoco.

– Te esperamos pronto en el césped del Municipal.

 

Etiquetas: , ,