Dos equips veïns i dos objectius completament oposats però a la mateixa distància.
Cinc punts separen als colomencs de la salvació i cinc punts separen als andreuencs de les places de promoció d’ascens. Es preveu un duel emocionant, lluitat i molt diferent al de la primera volta on la Grama va donar la cara però va caure per 2-0 al Narcís Sala.
El Sant Andreu ha deixat enrere els somnis de la Copa i ha centrat la seva atenció en recuperar posicions a la lliga. De fet, l’eliminació dels andreuencs a mans de l’Atlético de Madrid va ser el dia 5 de desembre i, des de llavors, en nou jornades, han guanyat 7 partits i només han perdut dos (Prat, 4-1; Santboià, 1-0), arribant a Can Peixauet amb quatre victòries consecutives. Amb la moral ben carregada i una inèrcia positiva que els fa pensar en posicions de promoció. Els nois de Mikel Azparren es troben a la setena posició, amb 43 punts, 37 gols a favor i 24 en contra. L’equip visitant tindrà la baixa de Ton Alcober i Víctor Alonso, lesionats, i els dubtes de Juanan i Dani Guerrero.
Per la seva banda, la nova Fundació Esportiva Grama de Toni Romero s’està trobant a si mateixa. Molt lluny queda aquella Grama del 70% de possessió de pilota sense cap tipus de perill en zona ofensiva. Aquesta Grama pensa en porteria, pensa en finalitzar jugada, en aprofitar la força de Cristóbal i Padilla i la velocitat de Buba i Omar en bandes. És un equip compacte, amb un treball de pressió enorme i on la inèrcia ha canviat en les últimes jornades.
Els colomencs estan situats a la dinovena posició amb 22 punts, amb 21 gols a favor i 40 en contra. La setmana passada la infermeria estava repleta amb les baixes d’última hora però aquesta setmana, a priori, el míster només tindrà la baixa de Antonio Martín “Ñito” després d’haver vist la cinquena targeta groga a les Fontetes.
Amb aquesta prèvia es presentaran ambdós equips a la jornada número 30 del grup 5 de Tercera Divisió. Volem recordar aquells grans duels entre blanquiblaus i quatribarrats de fa anys, volem veure sobre el camp l’espectacle de dos equips que s’hi juguen molt, i volem veure una graderia amb l’ambient de les grans ocasions amb l’esportivitat que ens ha caracteritzat sempre.
Recordeu, diumenge tots a l’Estadi, a les 11:45h, us esperem per veure aquest F.E. Grama – U.E. Sant Andreu. I quan estigueu a la graderia, si voleu seguir la retransmissió íntegra del partit podeu fer-ho en directe a www.gramaradio.cat
[divider]
Dos equipos vecinos y dos objetivos completamente opuestos pero a la misma distancia.
Cinco puntos separan a los colomenses de la salvación y cinco puntos separan a los andreuencs de las plazas de promoción de ascenso. Se prevé un duelo emocionante, luchado y muy diferente al de la primera vuelta donde la Grama dio la cara pero cayó por 2-0 en el Narcís Sala.
El Sant Andreu ha dejado atrás los sueños de la Copa y ha centrado su atención en recuperar posiciones en la liga. De hecho, la eliminación de los cuatribarrados a manos del Atlético de Madrid fue el día 5 de diciembre y, desde entonces, en nueve jornadas, han ganado 7 partidos y sólo han perdido dos (Prat, 4-1; Santboià , 1-0), llegando a Can Peixauet con cuatro victorias consecutivas. Con la moral bien cargada y una inercia positiva que les hace pensar en posiciones de promoción. Los chicos de Mikel Azparren se encuentran en la séptima posición, con 43 puntos, 37 goles a favor y 24 en contra. El equipo visitante tendrá la baja de Ton Alcober y Víctor Alonso, lesionados, y las dudas de Juanan y Dani Guerrero.
Por su parte, la nueva Fundació Esportiva Grama de Toni Romero se está encontrando a sí misma. Muy lejos queda aquella Grama del 70% de posesión de balón sin ningún tipo de peligro en zona ofensiva. Esta Grama piensa en portería, piensa en finalizar jugada, en aprovechar la fuerza de Cristóbal y Padilla y la velocidad de Buba y Omar en bandas. Es un equipo compacto, con un trabajo de presión enorme y donde la inercia ha cambiado en las últimas jornadas.
Los colomenses están situados en la decimonovena posición con 22 puntos, con 21 goles a favor y 40 en contra. La semana pasada la enfermería estaba repleta con las bajas de última hora pero esta semana, a priori, el míster sólo tendrá la baja de Antonio Martín «Nito» después de haber visto la quinta tarjeta amarilla en las Fontetes.
Con esta previa se presentarán ambos equipos en la jornada número 30 del grupo 5 de Tercera División. Queremos recordar aquellos grandes duelos entre blanquiazules y cuatribarrados hace años, queremos ver sobre el campo el espectáculo de dos equipos que se juegan mucho, y queremos ver una grada con el ambiente de las grandes ocasiones con la deportividad que nos ha caracterizado siempre.
Recordad, el domingo todos al estadio, a las 11: 45h, os esperamos para ver este F.E. Grama – U.E. San Andreu .Y cuando esteis en la grada, si queréis seguir la retransmisión íntegra del partido podéis hacerlo en directo en www.gramaradio.cat