Partit molt complet del Juvenil A de la FE Grama que en tot moment va saber dominar tots els moments del joc. Una victòria (2-0) contra el Girona B per pujar al segon lloc de la lliga amb tres jornades per al final.

El partit començava amb un Girona més dominador de la pilota, i una Grama que s’assentava a poc a poc al camp. Les primeres ocasions serien per als colomencs, amb un xut de Bafode que surt fregant el pal. I al minut 17, després d’un córner llançat per Mario, el central Iván Sánchez de cap feia l’1-0. Arribaven bons minuts dels de Manu Peláez que acorralaven el Girona al seu propi camp, un rival que intentava fer mal buscant les espatlles del conjunt de Santa Coloma.

Corria el minut 44, quan Marc Pelaz en bona jugada individual, servia una bona passada a Pau Mata que dins de l’àrea executava de manera mestra i posava el 2-0. Resultat amb què s’arribaria al descans.

A la represa bona segona part dels blaus que es van fer amos de la possessió i que van buscar insistentment el tercer golant un Girona que generava únicament accions de perill a pilota parada. Darling, Oliver i Hernando tenien les ocasions més clares de la segona meitat però dues intervencions del porter visitant i una pilota fregant el travesser evitaven que es mogués el marcador.

2-0 final i un pas més dels de Can Peixauet.

Partido muy completo del Juvenil A de la FE Grama que en todo momento supo dominar todos los momentos del juego. Una victoria (2-0) ante el Girona B para subir al segundo puesto de la liga con tres jornadas para el final.

El partido empezaba con un Girona más dominador del balón, y una Grama que se asentaba poco a poco en el campo. Las Primeras ocasiones serían para los colomenses, con un chut de Bafode que sale rozando el poste. Y en el minuto 17, tras un córner lanzado por Mario, el central Iván Sánchez de cabeza hacia el 1-0. Llegaban buenos minutos de los de Manu Peláez que acorralaban al Girona en su propio campo, un rival que intentaba hacer daño buscando las espaldas del conjunto de Santa Coloma.

Corría el minuto 44 , cuando Marc Pelaz en buena jugada individual, servía un buen pase a Pau Mata que dentro del área ejecutaba de manera maestra y ponía el 2-0. Resultado con el que se llegaría al descanso.

En la reanudación buena segunda parte de los azules que se hicieron dueños de la posesión y que buscaron insistentemente el tercer golante un Girona que generaba únicamente acciones de peligro a balón parado. Darling, Oliver y Hernando tenían las ocasiones más claras de la segunda mitad pero dos intervenciones del guardameta visitante y un balón rozando el larguero evitaban que se moviera el marcador.

2-0 final y un paso más de los de Can Peixauet.

Por admin