Abans que es tancarà l’any passat vam estar parlant amb J. Ramón Carranza, el coordinador de Futbol 11 de l’entitat, per saber com va ser 2017 i com vam arribar al nou any.
– Com ha estat aquest 2017 des de la teva posició?
– La primera part del 2017, la temporada anterior en què estava acabat d’arribar a aquest càrrec, va ser de molta feina per conèixer la realitat del futbol base del club i per planificar la propera temporada. Estic bastant content de la feina que es va fer a final de temporada i estiu perquè crec que hem fet un salt qualitatiu en els equips, i sobretot en els entrenadors.
– Com tanquem l’any en el futbol 11?
– Hi ha alguns equips que no estan tenint els resultats d’acord amb la qualitat de plantilla. Assenyalaria el Juvenil B i Cadet A que s’esperava millor rendiment. Al final amb el juvenil treballarem per intentar que l’any que ve tinguem un equip candidat a Preferent, i el cadet està jugant molt bé i segur que hi haurà permanència fent una segona volta molt bona.
Els altres equips crec que Juvenil A i Infantil A van a lluitar per l’ascens, després tenim equips de primer any que tenen molt bona pinta. Hi ha bons projectes.
– Què tal veus el futbol 7?
– Sabíem que aquest any seria de transició per al nostre futbol 7. Del que es tracta és de fer campanyes dignes i no perdre cap categoria. Toca aprofitar el treball d’aquest any per al següent fer un salt més, intentar recuperar la màxima categoria en alevins o fins i tot intentar pujar a la màxima de benjamins. Aquest any a més li hem donat un plus amb l’àrea de metodologia que porta Toni Díaz.
– Finalment, un desig per 2018.
– Seria complir tots els objectius però sé que és una cosa molt complicada així que almenys els ascensos del Juvenil A i Infantil A.
Antes de que se cerrará el año pasado estuvimos hablando con J. Ramón Carranza, el coordinador de Fútbol 11 de la entidad, para saber como fue 2017 y como llegamos al nuevo año.
– ¿Cómo ha sido este 2017 desde tu posición?
– La primera parte del 2017, la temporada anterior en la que estaba recién llegado a este cargo, fue de mucho trabajo para conocer la realidad del fútbol base del club y para planificar la próxima temporada. Estoy bastante contento del trabajo que se hizo a final de temporada y verano porqué creo que hemos dado un salto cualitativo en los equipos, y sobretodo en los entrenadores.
– ¿Cómo cerramos el año en el fútbol 11?
– Hay algunos equipos que no están teniendo los resultados acorde con la calidad de plantilla. Señalaría al Juvenil B y Cadete A que se esperaba mejor rendimiento. Al final con el juvenil trabajaremos para intentar que el año que viene tengamos un equipo candidato a Preferente, y el cadete está jugando muy bien y seguro que habrá permanencia haciendo una segunda vuelta muy buena.
Los demás equipos creo que Juvenil A e Infantil A van a luchar por el ascenso, después tenemos equipos de primer año que tienen muy buena pinta. Hay buenos proyectos.
– ¿Qué tal ves el fútbol 7?
– Sabíamos que este año sería de transición para nuestro fútbol 7. De lo que se trata es de hacer campañas dignas y no perder ninguna categoría. Toca aprovechar el trabajo de este año para el siguiente dar un salto más, intentar recuperar la máxima categoría en alevines o incluso intentar subir a la máxima de benjamines. Este año además le hemos dado un plus con el área de metodología que lleva Toni Díaz.
– Por último, un deseo para 2018.
– Sería cumplir todos los objetivos pero sé que es algo muy complicado así que por lo menos los ascensos del Juvenil A e Infantil A.
Etiquetas: Fundació esportiva Grama