Presentació de Jose Solivelles

18/01/2023

Aquest dimarts 17-1-2023 es va presentar a Jose Solivelles com a nou entrenador de la FE Grama. El tècnic vallesà arriba al club després d’etapes a Granollers, Manresa o Sabadell, i signa fins al final de la següent temporada.

En primer lloc, Antonio Morales va parlar als micròfons de Grama TV, on va dir que «sento dolor perquè hem de cessar a un noi de la casa com el Manu, que des dels 7 anys ha estat al club, i ara se li ha ofert seguir a l’entitat en un altre parcel·la». A més, afegeix que «l’incorporació de Jose Solivelles és el millor remei i per lluitar per la salvació i planificar la temporada vinent».

Per la seva part, el director esportiu Josep Sicart, va explicar que «és una solució a la situació que teníem i buscar un entrenador que coneix i ha vist l’equip i la categoria, a més de poder planificar de cara a la 23-24»

El nou míster, Jose Solivelles, es va mostrar il·lusionat i amb ganes d’afrontar el nou repte: «crec que es poden treure coses positives de l’equip, que ha de crèixer sent sòlid des del darrere. Necessitem guanyar partits i sortir de la zona on estem. Estic molt content i il·lusionat de ser aquí, feia anys que em feia il·lusió estar-hi. Sempre he vingut com a visitant i ara he canviat de vestidor, estic al local a una instal·lació brutal».

(Castellano)

Este martes 17-1-2023 se presentó a Jose Solivelles como nuevo entrenador de la FE Grama. El técnico vallesano llega al club después de etapas en Granollers, Manresa o Sabadell, y firma hasta el final de la siguiente temporada.

En primer lugar, Antonio Morales habló en los micrófonos de Grama TV, donde dijo que «siento dolor porque tenemos que cesar a un chico de la casa como Manu, que desde los 7 años ha estado en el club, y ahora se le ha ofrecido seguir en la entidad en otra parcela». Además, añade que «la incorporación de Jose Solivelles es el mejor remedio y para luchar por la salvación y planificar la próxima temporada».

Por su parte, el director deportivo Josep Sicart, explicó que «es una solución a la situación que teníamos y buscar a un entrenador que conoce y ha visto al equipo y a la categoría, además del hecho de poder planificar de cara a la 23- 24»

El nuevo míster, Jose Solivelles, se mostró ilusionado y con ganas de afrontar el nuevo reto: «creo que se pueden sacar cosas positivas del equipo, que debe crecer siendo sólido desde atrás. Necesitamos ganar partidos y salir de la zona donde estamos. Estoy muy contento e ilusionado de estar aquí. Siempre he venido como visitante y ahora he cambiado de vestuario, estoy en el local de una instalación brutal».