L’inclusiu segueix imparable

Arriba de izquierda a derecha: Alberto Vela,Jose Antonio Collada,Manuel Garrido, Sergio Molina,Rafael Rojano,David Rodríguez y Daniel Cabañas. Abajo de izquierda a derecha: Nicolás Díaz, Israel Gómez, Jesús Luna,Daniel Salinas y Miguel Sánchez.

Victòria dels nois de l’Inclusiu al Pavelló del Guinardó contra l’AREP.  Superioritat absolta dels  jugadors de la Grama que van dominar el joc en tot moment i no van patir pel resultat. Finalment l’enfrontament va finalitzar amb 1-10 pels colomencs amb Hattrick d’Alberto Vela i Nicolás Díaz, doblet de Sergio Molina i un gol per Daniel Salinas i Miguel Sánchez.

Amb la intenció de mantenir la ratxa, l’equip inclusiu de la Grama tornarà a jugar el proper 11 d’abril contra el Cerdanyola, segon classificat.

Victoria de los chicos del Inclusivo en el Pabellón del Guinardó contra el AREP. Superioridad absoluta de los jugadores de la Grama que dominaron el juego en todo momento y no sufrieron por el resultado. Finalmente el enfrentamiento finalizó con 1-10 para los colomenses con Hattrick de Alberto Vela y Nicolás Díaz, doblete de Sergio Molina y un gol por Daniel Salinas y Miguel Sánchez.

Con la intención de mantener la racha, el equipo inclusivo de la Grama volverá a jugar el próximo 11 de abril contra el Cerdanyola, segundo clasificado.