Una important i lluitada victòria de l’Aleví-Benjamí Femení és el que es va veure al camp del CE Berga. Les locals partien amb 0 punts i semblava que seria un rival fàcil però no va ser així i el resultat final de 4-5 ho indica.
En el primer minut de joc les locals van aconseguir avançar-se al marcador però la Fundació va tenir una reacció ràpida i estel·lar donant la volta al marcador amb gols de Mónica Martínez i Carla Conde. A poc a poc el joc de la Grama es va començar a veure, amb bona construcció però sense sort de cara a porteria. Després de 20 ocasions de gol i cap materialitzada arribaria un error de marcatge en un córner que suposava el 2-2.
La desesperació de veure que la pilota no volia entrar va posar nervioses a les colomenques que van baixar l’estat d’esforç i lluita, fins que el Berga es va posar per davant (3-2). Tatiana va aconseguir posar les taules en el marcador i de nou les locals es van posar per davant, 4-3, una altra vegada tocava reposar-se a l’efectivitat golejadora del Berga.
El factor sort de cara a porteria no estava del costat colomenc però a base de molt esforç i d’una defensa perfecta van aconseguir donar la volta al marcador amb dos gols de Carla Conde. Un partit molt igualat en gols, però no en ocasions ja que les visitants van tenir almenys 30 xuts a porta.
Jordi Pérez: «L’hora i el canvi de dia del partit ens ha passat factura. Haver de llevar a les noies el dissabte a les 6 hores del matí per anar a Berga en lloc de diumenge i una mica més tard ha fet que el marcador es pogués en contra 1-0 en el primer minut del partit. Avui s’ha complicat un partit que podia haver estat de 2-10 perfectament. Caldrà treballar aquesta setmana intensament perquè ara toca enfrontar-se al RCD Espanyol i al At.Masnou, rivals directes que si es guanyen ens podríem col·locar en segona posició.»
Una importante y luchada victoria del Alevín-Benjamín Femenino es lo que se vio en el campo del CE Berga. Las locales partían con 0 puntos y parecía que sería un rival fácil pero no fue así y el resultado final de 4-5 lo indica.
En el primer minuto de juego las locales consiguieron adelantarse en el marcador pero la Fundació tuvo una reacción rápida y estelar dando la vuelta al marcador con goles de Mónica Martínez y Carla Conde. Poco a poco el juego de la Grama se empezó a ver, con buena construcción pero sin suerte de cara a portería. Tras 20 ocasiones de gol y ninguna materializada llegaría un fallo de marcaje en un córner que suponía el 2-2.
La desesperación de ver que el balón no quería entrar puso nerviosas a las colomenses que bajaron el estado de esfuerzo y lucha, hasta que el Berga se puso por delante (3-2). Tatiana consiguió poner las tablas en el marcador y de nuevo las locales se pusieron por delante, 4-3, otra vez tocaba reponerse a la efectividad goleadora del Berga.
El factor suerte de cara a portería no estaba del lado colomense pero a base de mucho esfuerzo y de una defensa perfecta consiguieron dar la vuelta al marcador con dos goles de Carla Conde. Un partido muy igualado en goles, pero no en ocasiones ya que las visitantes tuvieron por lo menos 30 disparos a puerta.
Jordi Pérez: «La hora y el cambio de día del partido nos ha pasado factura. Tener que levantar a las chicas el sábado a las 6 horas de la mañana para ir a Berga en lugar del domingo y un poco mas tarde ha hecho que el marcador se pudiera en contra 1-0 en el primer minuto del partido. Hoy se ha complicado un partido que podía haber sido de 2-10 perfectamente. Habrá que trabajar esta semana intensamente porque ahora toca enfrentarse al RCD Espanyol y al At.Masnou, rivales directos que si se ganan nos podríamos colocar en segunda posición.»

