La victòria del Prebenjamí «B».

Badalona 4 – Prebenjamí “A” 1

Partit molt igualat que es va decantar al final per l’equip rival.
Començàvem molt ficats en la trobada i una jugada de córner assajat ens posava en el marcador.
El primer quart va ser nostre amb ocasions que unes vegades no materialitzem i una altra el seu porter les parava, però no vam poder augmentar l’avantatge.
En el segon el Badalona estrenyia i creava perill en contres i córners. Ens empataven i al final del quart es posen 2 -1 en el marcador.
En la segona part, en el tercer quart vam ser de nou superiors, però seguíem sense sort cara al gol. L’últim quart i decisiu, bolcats en atac ho aprofita el rival per a tancar la trobada amb el 4 – 1 final.


Badalona 4 – Prebenjamín “A” 1

Partido muy igualado que se decantó al final por el equipo rival.

Comenzábamos muy metidos en el encuentro y una jugada de córner ensayado nos ponía en el marcador.

El primer cuarto fue nuestro con ocasiones que unas veces no materializamos y otra su portero las paraba, pero no pudimos aumentar la ventaja.

En el segundo el Badalona apretaba y creaba peligro en contras y córneres. Nos empataban y al final del cuarto se ponen 2 -1 en el marcador.

En la segunda parte, en el tercer cuarto fuimos de nuevo superiores, pero seguíamos sin suerte cara al gol. El último cuarto y decisivo, volcados en ataque lo aprovecha el rival para cerrar el encuentro con el 4 – 1 final.