La Fundació Esportiva Grama tindrà el privilegi aquesta pretemporada de disputar el prestigiós Torneig d’Històrics del Futbol Català que organitza el FC Martinenc des de l’any 1984 (excepte els anys 1996 i 2011, i entre els anys 2004 i 2009 l’organització va ser itinerant).
El nostre President Antonio Morales va aconseguir tancar un acord per tornar-lo a disputar.
El torneig es tornarà a jugar al Municipal del Guinardó i serà del 1 d’agost al 7 d’agost.
La Grama intentarà fer història en un dels tornejos d’estiu més importants del futbol modest. Serà la segona vegada que ho disputem, l’anterior a l’estiu del 2018.
La Fundació Esportiva Grama tendrá el privilegio esta pretemporada de disputar el prestigioso Torneig d’Històrics del Futbol Català que organiza el FC Martinenc desde el año 1984 (excepto los años 1996 y 2011, y entre los años 2004 y 2009 la organización fue itinerante).
Nuestro Presidente Antonio Morales logró cerrar un acuerdo para volver a disputarlo.
El torneo se volverá a jugar en el Municipal del Guinardó y será del 1 de agosto al 7 de agosto.
La Grama intentará hacer historia en uno de los torneos de verano más importantes del fútbol modesto. Será la segunda vez que lo disputamos, el anterior en el verano de 2018.