El Juvenil-Cadet A va guanyar per un ajustat 3-2 a la UD Cirera.

La Grama es va enfrontar al líder invicte, a casa i amb una grada que no va parar d’animar. No hi havia millors al·licients que aquests i l’equip va respondre. Les blaves segueixen invictes al Municipal després d’un partidàs. Intercanvi de cops en el marcador contra un equip duríssim.

El futbol va ser just amb el bon treball de la Fundació que en alguns moments van pecar de tendresa i poca experiència davant un Cireria que tenia tot el contrari. Amb qualitat i moltes ganes la Grama es va emportar una victòria que li fa seguir lluitant pel tercer lloc.

El Juvenil-Cadete A ganó por un ajustado 3-2 a la UD Cirera.

La Grama se enfrentó al líder invicto, en casa y con una grada que no paró de animar. No había mejores alicientes que esos y el equipo respondió. Las azules siguen invictas en el Municipal tras un partidazo. Intercambio de golpes en el marcador contra un equipo durísimo.

El fútbol fue justo con el buen trabajo de la Fundació que en algunos momentos pecaron de ternura y poca experiencia ante un Cireria que tenía todo lo contrario. Con calidad y muchas ganas la Grama se llevó una victoria que le hace seguir luchando por el tercer puesto.

Por admin