Gran partit de l’Infantil E

Infantil A:

Partit intens on el rival necessitava guanyar per allunyar-se de l’ascens, l’infantil A va donar la resposta en en els primers minuts, tant és que la lliga estigui guanyada seguim competint i en el min. 9 ia guanyàvem 2-0. En el 2n temps la Grama no es va relaxar i va anar a culminar el partit que va acabar amb resultat de 4-0 un gran partit on es demostra un cop més que encara guanyant la lliga aquests nens segueixen tenint ganes de competir.

Partido intenso donde el rival necesitaba ganar para alejarse del ascenso, el infantil A dió la respuesta en en los primeros minutos, da igual que la liga esté ganada seguimos compitiendo y en el min. 9 ya ganábamos 2-0. En el 2º tiempo la Grama no se relajó y fué a culminar el partido que acabó con resultado de 4-0 un gran partido donde se demuestra una vez más que aún ganando la liga estos niños siguen teniendo ganas de competir.

Infantil B:

Infantil B 6-0 Gavà

Infantil C:

Congrés o-o Infantil C

Infantil D:

Sense dades

Infantil E:

Infantil E 7-3 U.D.Parc

Partit que inicialment vam sortir molt forts i ràpidament ens vam avançar al marcador. Ens confiem massa i vam començar a baixar el ritme. El rival ens comença a apretar i cada vegada tenien més ocasions. Ràpidament s’avancen i ens marquen dos gols. A falta de cinc minuts per arribar a la mitja part, ens animem i ens tornem a ficar en el partit. Tornem a iniciar jugades bones i amb perill. Abans que l’àrbitre xiulés la mitja part ja ens havíem avançat al marcador. Ens anem a la mitja part 4-2 guanyant.
Sortim a la segona part amb les coses molt clares, sabem que havíem de seguir el mateix ritme de joc i no perdonar cap. Ràpidament vam marcar el 5-2, teníem moltes jugades de perill i molt bones. Creàvem joc entre línies i un joc molt ràpid i fluid. El rival no marca el 5-3 després d’un error en la defensa però vam aconseguir marcar dos gols més per sentenciar el partit.
Finalment, vam acabar 7-3

Dolors: partit molt bo, ja se’ns veu coses diferents en el joc i es veu l’evolució de cada un des de l’inici.

 

Infantil E 7-3 U.D.Parc

Partido que inicialmente salimos muy fuertes y rápidamente nos adelantamos en el marcador. Nos confiamos demasiado y empezamos a bajar el ritmo. El rival nos empieza a apretar y cada vez tenían más ocasiones. Rápidamente se adelantan y nos marcan dos goles. A falta de cinco minutos para llegar a la media parte, nos animamos y nos volvemos a meter en el partido. Volvemos a iniciar jugadas buenas y con peligro. Antes de que el árbitro pitara la media parte ya nos habíamos adelantado en el marcador. Nos vamos a la media parte 4-2 ganando.
Salimos a la segunda parte con las cosas muy claras, sabemos que teníamos que seguir el mismo ritmo de juego y no perdonar ninguna. Rápidamente marcamos el 5-2, teníamos muchas jugadas de peligro y muy buenas. Creábamos juego entre líneas y un juego muy rápido y fluido. El rival no marca el 5-3 tras un error en la defensa pero conseguimos marcar dos goles más para sentenciar el partido.
Finalmente, acabamos 7-3

Dolors: partido muy bueno, ya se nos ve cosas diferentes en el juego y se ve la evolución de cada uno desde el inicio.