Categorías
Notícies Notícies destacades Primer equip

FE Grama 1-0 CFJ Mollerussa: debut a casa amb victòria

La Grama supera al Mollerussa amb un solitari gol de Kilian durant els primers segons de joc per aconseguir la primera victòria de la temporada

Debut al Municipal de la Grama pels de Jose Solivelles, que després de perdre a la primera jornada, arribaven al primer duel a casa amb ganes de sumar els 3 punts davant de l’afició colomenca. I va ser arribar i moldre. Kilian, que debutava amb la Grama en lliga després de perdre’s la primera jornada per sanció, ficava la pilota a la meta visitant amb una gran vaselina quan no es complia ni el primer minut de joc.

A partir del gol, el partit va ser força igualat, amb oportunitats pels dos equips i on Sergio, porter de la Grama, va intervindre per evitar l’empat. Tot i les ocasions de les que van gaudir els dos conjunts, s’arribaria al descans amb 1-0 a l’electrònic del Municipal de la Grama.

A la represa, qui apretaria per augmentar la renda seria la Grama, que per mitjà d’un xut de Palomeque podria fer el segon, però el seu tir seria rebutjat pel defensa sobre la línia de gol. També va intervindre la defensa colomenca, que juntament amb Sergio, evitarien el gol dels visitants. Tot i els atacs del Mollerussa, no arribaven en cap cas amb perill sobre la porteria d’un segur Sergio Fernández.

Amb el partit obert i els dos equips buscant anotar un gol, Peris va aconseguir-ho després d’una gran passada interior de Kilian, però l’àrbitre va decretar un fora de joc mil·limètric. El propi Peris la va tindre minuts més tard, amb una pilota que sortiria prop del pal. Finalment, el marcador es mantindria invariable, i la Grama aconsegueix els primers 3 punts de la temporada gràcies a un solitari gol del «Tigre».

El proper partit de la FE Grama serà diumenge 24 de setembre a partir de les 17:00h a l’Estadi Municipal d’Olot davant la UE Olot. Seguim, equip!

La Grama supera al Mollerussa con un solitario gol de Kilian durante los primeros segundos de juego para conseguir la primera victoria de la temporada

Debut en el Municipal de la Grama por los de Jose Solivelles, que tras perder en la primera jornada, llegaban al primer duelo en casa con ganas de sumar los 3 puntos ante la afición colomense. Y fue llegar y moler. Kilian, que debutaba con la Grama en liga tras perderse la primera jornada por sanción, metía el balón en la meta visitante con una gran vaselina cuando no se cumplía ni el primer minuto de juego.

A partir del gol, el partido fue bastante igualado, con oportunidades para ambos equipos y donde Sergio, portero de la Grama, intervino para evitar el empate. Pese a las ocasiones de las que disfrutaron ambos conjuntos, se llegaría al descanso con 1-0 en el electrónico del Municipal de la Grama.

En la reanudación, quien apretaría para aumentar la renta sería la Grama, que por medio de un disparo de Palomeque podría hacer el segundo, pero su tiro sería rechazado por el defensa sobre la línea de gol. También intervino la defensa colomense, que junto a Sergio, evitarían el gol de los visitantes. Pese a los ataques del Mollerussa, no llegaban en ningún caso con peligro sobre la portería de un seguro Sergio Fernández.

Con el partido abierto y ambos equipos buscando anotar un gol, Peris lo consiguió después de un gran pase interior de Kilian, pero el árbitro decretó un fuera de juego muy justo. El propio Peris la tuvo minutos más tarde, con un balón que saldría cerca del palo. Finalmente, el marcador no variaría y la Grama sumó los primeros 3 puntos de la temporada gracias a un solitario gol del «Tigre».

El próximo partido de la FE Grama será el domingo 24 de septiembre a partir de las 17:00h en el Estadio Municipal de Olot ante la UE Olot. ¡Seguimos, equipo!