
Juvenil “C” 5 – Turó Peira 0
Volta a la victòria per al nostre Juvenil C en l’últim partit de l’any. El joc dels Colomencs no va brillar però la qualitat dels seus jugadors es va imposar a un fluix Turó que no va ser capaç d’acostar-se a la porteria defensada per Arnau Franco.
El partit començava amb domini local, amb gran control en fase de possessió i amb arribades clares amb perill. Víctor Castaño (en el minut 5), després d’un córner perfectament executat pel combinat blauenc, convertia l’1-0 en el marcador rematant dins de l’àrea petita.
Les ocasions van continuar arribant i l’equip va tornar a demostrar que la seva efectivitat en àrea rival continua sent una assignatura pendent, fins que Nick Vargas (en el minut 18) entrava en conducció dibuixant una diagonal fins a trobar un colpejo croat en el qual res va poder fer el porter, i millor jugador, de l’equip visitant.
Els Colomencs van baixar el ritme i es va mantenir el resultat de 2-0 fins al descans.
La segona meitat començava amb sis canvis per part del nostre Juvenil però amb el mateix ritme que havia acabat la primera. La falta de fluïdesa i el poc encert en àrea rival va fer que el marcador es mantingués parell fins al minut 76, en el qual Guillem Aguilar, després de provocar un penal que ell mateix executaria, ampliava l’avantatge en el marcador.
Takeru Nagai, que havia jugat els primers 45 minuts a bon nivell, va entrar de nou per a jugar l’últim tram del partit i en dues arribades (en el minut 84 i en el minut 85), signava un doblet per a deixar el marcador en el definitiu 5-0.
L’equip marxa de vacances amb 0 gols encaixats com a local, havent perdut solament dos punts en el que portem de campionat i disposat a afrontar les últimes 5 jornades de la primera volta claus per a verificar si està preparat o no per a lluitar pel títol de lliga.
La següent jornada serà el cap de setmana de l’11 i 12 de Gener, en el camp de la Badalona i l’equip reprendrà els entrenaments el 30 de desembre.
Juvenil C 5 – Turó Peira 0
Vuelta a la victoria para nuestro Juvenil C en el último partido del año. El juego de los Colomenses no brilló pero la calidad de sus jugadores se impuso a un flojo Turó que no fue capaz de acercarse a la portería defendida por Arnau Franco.
El partido empezaba con dominio local, con gran control en fase de posesión y con llegadas claras con peligro. Víctor Castaño (en el minuto 5), tras un córner perfectamente ejecutado por el combinado azulón, convertía el 1-0 en el marcador rematando dentro del área pequeña.
Las ocasiones siguieron llegando y el equipo volvió a demostrar que su efectividad en área rival sigue siendo una asignatura pendiente, hasta que Nick Vargas (en el minuto 18) entraba en conducción dibujando una diagonal hasta encontrar un golpeo cruzado en el que nada pudo hacer el portero, y mejor jugador, del equipo visitante.
Los Colomenses bajaron el ritmo y se mantuvo el resultado de 2-0 hasta el descanso.
La segunda mitad empezaba con seis cambios por parte de nuestro Juvenil pero con el mismo ritmo que había acabado la primera. La falta de fluidez y el poco acierto en área rival hizo que el marcador se mantuviera parejo hasta el minuto 76, en el que Guillem Aguilar, tras provocar un penalti que él mismo ejecutaría, ampliaba la ventaja en el marcador.
Takeru Nagai, que había jugado los primeros 45 minutos a buen nivel, entró de nuevo para jugar el último tramo del partido y en dos llegadas (en el minuto 84 y en el minuto 85), firmaba un doblete para dejar el marcador en el definitivo 5-0.
El equipo se va de vacaciones con 0 goles encajados como local, habiendo perdido solamente dos puntos en lo que llevamos de campeonato y dispuesto a afrentar las últimas 5 jornadas de la primera vuelta claves para verificar si está preparado o no para luchar por el título de liga.
La siguiente jornada será el fin de semana del 11 y 12 de Enero, en el campo del Badalona y el equipo retomará los entrenamientos el 30 de diciembre.