Cristóbal León jugarà amb la Grama a Tercera

Cristóbal León amb Antonio Morales signen la renovació per la temporada 2018-2019

Després d’una reunió convocada aquesta tarda a les oficines de la Fundació Esportiva Grama, entre el jugador Cristóbal León i el President de la Grama, Antonio Morales, acompanyat per Manolo García com a cap de l’Àrea Esportiva, ambdues parts s’han entès i el pitxitxi de Primera Catalana jugarà sota les ordres de Toni Díaz a Tercera Divisió.

Cristóbal assumeix la sanció imposada pel club i afirma que: “sabia que parlant amb el President ens entendríem. Ell per davant de tot és persona i s’hi deixa moltes hores perquè aquesta entitat vagi endavant. Jo estic molt compromès amb aquest club i entenc la postura a l’hora de sancionar ja que en un partit molt important no hi havia cap dels davanters de la plantilla. Això hem serveix de motivació per afrontar amb moltes ganes la temporada que ve”.

Per la seva part, en l’acte de renovació de Cristóbal, Antonio Morales ha comentat que “de vegades ser President no és fàcil quan has de prendre decisions incomodes. Però l’ordre i la disciplina del club han d’estar per sobre de tot. La reunió ha durat un quart d’hora, ell sap que té el meu reconeixement i la meva amistat com a persona, però si van faltar els quatre davanters en un partit tan important com la Final del Campionat Amateur, no puc fer distincions encara que no dubto que, en el seu cas, el motiu de la seva absència era laboral.”

Per tant, Cristóbal es suma a les renovacions de Morales, Texeira, Juan Carlos, Rojas, Martí, Lolo i Omar, i a les incorporacions de Canelada, Cazorla, Tejada i Koke. Molta sort per tots ells i enhorabona a “Cristo” per la seva continuïtat.

 

Antonio Morales, Cristóbal León y Manolo García

Tras una reunión convocada esta tarde en las oficinas de la Fundación Esportiva Grama, entre el jugador Cristóbal León y el Presidente de la Grama, Antonio Morales, acompañado por Manolo García como máximo  responsable del Área Deportiva, ambas partes se han entendido y el pichichi de Primera Catalana jugará bajo las órdenes de Toni Díaz en Tercera División.

Cristóbal asume la sanción impuesta por el club y afirma que: “sabía que hablando con el Presidente nos entenderíamos. Él ante todo es persona y se deja muchas horas para que esta entidad vaya adelante. Yo estoy muy comprometido con este club y entiendo la postura a la hora de sancionar ya que en un partido muy importante no había ninguno de los delanteros de la plantilla. Esto me sirve de motivación para afrontar con muchas ganas la próxima temporada”.

Por su parte, en el acto de renovación de Cristóbal, Antonio Morales ha comentado que “a veces ser Presidente no es fácil cuando tienes que tomar decisiones incómodas. Pero el orden y la disciplina del club deben estar por encima de todo. La reunión ha durado un cuarto de hora, él sabe que tiene mi reconocimiento y mi amistad como persona, pero si faltaron los cuatro delanteros en un partido tan importante como la Final del Campeonato Amateur, no puedo hacer distinciones aunque no dudo que, en su caso, el motivo de su ausencia era laboral”.

Por lo tanto, Cristóbal se suma a las renovaciones de Morales, Texeira, Juan Carlos, Rojas, Martí, Lolo y Omar, y las incorporaciones de Canelada, Cazorla, Tejada y Koke. Mucha suerte para todos ellos y enhorabuena a “Cristo” por su continuidad.