L’Infantil «C» va golejar al cuer

02/02/2015

Després de golejar en el seu últim partit l’equip va tornar a jugar a casa i va tornar a golejar aquest cop a l’últim classificat de la lliga, que no a estrenat el caseller de punts. Al Nou Municipal de Santa Coloma només va existir un equip, l’Infantil C de Dani Rosa i Diego Pavón; victòria per 10-0 davant el CF Bufalà «B».

Partit tranquil per seguir en ratxa i acabar la primera volta del campionat empatats a punts amb el líder (Stoitchkov CF). Els golejadors del partit van ser: Edison Israel (4), Ayman, Rubén, Josep, Jordi Lozano i Israel Vega.

El primer partit de la segona volta el juguen dissabte a les 13:30 hores a casa davant el Sistrells CF, cinquè classificat.

INFANTIL C,FUNDACIO GRAMA SANTA COLOMA

Tras golear en su último partido el equipo volvió a jugar en casa y volvió a golear esta vez al último clasificado de la liga, quien no a estrenado el casillero de puntos. En el Nou Municipal de Santa Coloma solo existió un equipo, el Infantil C de Dani Rosa y Diego Pavón; victoria por 10-0 ante el CF Bufalà «B».

Partido tranquilo para seguir en racha y acabar la primera vuelta del campeonato empatados a puntos con el líder (Stoitchkov CF). Los goleadores del partido fueron: Edison Israel (4), Ayman, Rubén, Josep, Jordi Lozano e Israel Vega.

El primer partido de la segunda vuelta lo juegan el sábado a las 13:30 horas en casa ante el Sistrells CF, quinto clasificado.

[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodTemporada=10&CodGrupo=19975148&CodCompeticion=19628986&CodJornada=15″ target=»blank» ]

Resultats [/button] [button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=19975148&codcompeticion=19628986″ target=»blank» ]Classificació[/button]

Etiquetas: , , ,