Derrota ajustada del Cadet C

16/04/2018

El Cadet C va caure derrotat a casa per un ajustat 2-3 davant la UE Sants B.

Bon tracte de la pilota per part de la Fundació sent molt superiors al seu rival. Una falta de concentració al minut 2 va donar el gol a l’Sants, marcant la resta del partit. Els colomencs van seguir tenint el control del joc i moltes ocasions però van pagar la seva falta de cara a porteria.

Al minut 20 la Grama va desaprofitar un penal i a la següent jugada en un córner arribaria el 0-2. Més tard els de Barcelona van anotar el seu tercer gol aprofitant la descoordinació de la defensa local. La Grama va seguir sent superior, va desaprofitar moltes ocasions de gol i només van poder acostar-se al marcador amb dos gols.

[divider]

El Cadete C cayó derrotado en casa por un ajustado 2-3 ante la UE Sants B.

Buen trato del balón por parte de la Fundació siendo muy superiores a su rival. Una falta de concentración en el minuto 2 dio el gol al Sants, marcando el resto del partido. Los colomenses siguieron teniendo el control del juego y muchas ocasiones pero pagaron su falta de cara a portería.

En el minuto 20 la Grama desperdició un penalti y a la siguiente jugada en un córner llegaría el 0-2. Más tarde los de Barcelona anotaron su tercer gol aprovechando la descordinación de la defensa local. La Grama siguió siendo superior, desperdició muchas ocasiones de gol y solamente pudieron acercarse en el marcador con dos goles.