Només queden tres dies perquè el Primer Equip de la Fundació Esportiva Grama arrenqui oficialment a la pretemporada. L’equip té una cita al Nou Municipal de Santa Coloma dilluns a les 18:30 hores de la tarda.

Els jugadors que han estat renovats, els que tenien contracte, els set nous i alguns jugadors extres estaran a les ordres de Juanma Pons amb la intenció d’arribar en forma al primer partit de lliga (4 o 5 de setembre).

Durant aquesta setmana els jugadors han estat exercitant-se de manera individual, uns entrenaments que formen part del planning de la pretemporada.

Dilluns que ve anunciarem el calendari d’amistosos.


Solamente quedan tres días para que el Primer Equipo de la Fundació Esportiva Grama arranque oficialmente a la pretemporada. El equipo tiene una cita en el Nou Municipal de Santa Coloma el lunes a las 18:30 horas de la tarde.

Los jugadores que han sido renovados, los que tenían contrato, los siete nuevos y algunos jugadores extras estarán a las órdenes de Juanma Pons con la intención de llegar en forma al primer partido de liga (4 o 5 de septiembre).

Durante esta semana los jugadores han estado ejercitándose de manera individual, unos entrenamientos que forman parte del planning de la pretemporada.

El próximo lunes anunciaremos el calendario de amistosos.

Por admin