La FE Grama ha fet canvis en la coordinació, i avui presentem a un dels nous integrants. Néstor García és el nou Coordinador del Futbol 11 de la Fundació Esportiva Grama.

– Quina serà la teva funció?

– La meva funció serà ajudar a nivell logístic a totes les famílies i organitzar tots els equips des del Juvenil A cap avall, fins arribar a l’últim infantil.

– Quina és la teva trajectòria més recent?

– Aquesta última temporada vaig estar com a coordinador del futbol 7 al CE L’Hospitalet. Anteriorment vaig estar al Santboià i en Marianao Poblet. Jordi, el coordinador general de Grama, portava temps volent-me portar a la Grama però jo estava a gust al club on era.

– I a la fi va fitxar per la Grama?

– Aquesta temporada em va proposar venir i la veritat que la Grama porta uns anys treballant molt bé. I el projecte té molt bona pinta i un gran futur. La propera temporada hi haurà molt bones categories i una bona base de cara a anar escalant fins a arribar a el primer equip.

– Què t’agradaria?

Sobretot que siguin molts jugadors els que puguin pujar, amb una gran formació i sentint els colors i l’escut. L’extensió de jugadors del Juvenil A o B per al primer equip, que vegin des d’infantils que es pot aconseguir. La Grama és un club gran i molt reconegut a la zona.

– Quina és la clau de tot?

– Per a mi que el jugador evolucioni i creixi sentint els colors i amb una filosofia correcta és clau. Intentarem que aquests jugadors i famílies se sentin identificats amb la Grama perquè segueixin molts anys al nostre costat i no sentin la necessitat de sortir a un altre costat. Que la Grama sigui així la seva única opció.

– Benvingut i molta sort!

La FE Grama ha realizado cambios en la coordinación, y hoy presentamos a uno de los nuevos integrantes. Néstor García es el nuevo Coordinador del Fútbol 11 de la Fundació Esportiva Grama.

– ¿Cuál será tu función?

– Mi función será ayudar a nivel logístico a todas las familias y organizar todos los equipos desde el Juvenil A hacía abajo, hasta llegar al último infantil.

– ¿Cuál es tú trayectoria más reciente?

– Esta última temporada estuve como coordinador del fútbol 7 en el CE L’Hospitalet. Anteriormente estuve en el Santboià y en Marianao Poblet. Jordi, el coordinador general de Grama, llevaba tiempo queriéndome llevar a la Grama pero yo estaba a gusto en el club donde estaba.

– ¿Y al final fichaste por la Grama?

– Esta temporada me propuso venir y la verdad que la Grama lleva unos años trabajando muy bien. Y el proyecto tiene muy buena pinta y un gran futuro. La próxima temporada habrá muy buenas categorías y una buena base de cara a ir escalando hasta llegar al primer equipo.

– ¿Qué te gustaría?

– Sobre todo que sean muchos jugadores los que puedan subir, con una gran formación y sintiendo los colores y el escudo. La extensión de jugadores del Juvenil A o B para el primer equipo, que vean desde infantiles que se puede lograr. La Grama es un club grande y muy reconocido en la zona.

– ¿Cuál es la clave de todo?

– Para mí que el jugador evolucione y crezca sintiendo los colores y con una filosofía correcta es clave. Intentaremos que estos jugadores y familias se sientan identificados con la Grama para que sigan muchos años a nuestro lado y no sientan la necesidad de salir a otro lado. Que la Grama sea así su única opción.

– ¡Bienvenido y mucha suerte!

Por admin