Categorías
Notícies Primer equip

Sense premi a Gràcia (2-1)

La Grama iguala el domini inicial de l’Europa i empata al tram final, però un penal decanta el partit

La FE Grama va caure per 2-1 al camp del CE Europa B en un partit de dues cares. Després d’un primer temps amb domini local, els colomencs van fer un pas endavant a la represa, van aconseguir l’empat i van competir fins al final, però una acció puntual va acabar decantant el duel en favor dels graciencs.

L’inici no va ser còmode per a la Grama. L’Europa va portar el pes del joc durant bona part del primer temps, tot i que el conjunt colomenc es mostrava ordenat i ben plantat en defensa. Al minut 29, Cesc va provar-ho des de la frontal, però Damià Ferrando va respondre amb una bona aturada. Pràcticament en la jugada posterior, Khalid va avançar els locals amb el 1-0.

Malgrat el cop, la Grama va intentar estirar línies i buscar l’empat abans del descans, però sense encert en els últims metres.

A la represa, la imatge va canviar. L’equip va sortir amb decisió i va començar a generar perill. Varona va avisar amb un xut alt i Padillo amb una rematada que va sortir pel lateral de la xarxa. La Grama dominava i creixia amb el pas dels minuts. Al 72’, Bilal va estar a punt de sorprendre amb una canonada des de fora de l’àrea que va marxar fregant el pal.

El premi va arribar al minut 82. A la sortida d’un córner, Erik Rafael va engaltar la pilota al segon pal per establir l’1-1 i culminar la reacció colomenca. Quan el partit semblava obert i amb la Grama en bona dinàmica per cercar fins i tot el segon, una acció dins l’àrea va acabar en penal, que Khalid va transformar per fer el 2-1 quatre minuts després de l’empat.

L’equip no es va rendir i va anar a buscar el gol fins al final. Ja en temps afegit, Martí va tenir l’empat amb un bon xut que un defensa europeista va salvar sobre la línia de gol. La Grama va competir, va reaccionar i va tenir opcions fins a l’últim sospir, però marxa sense premi d’un partit que es va decidir en els detalls.