La FE Grama vol aconseguir el primer triomf de la temporada al regrés a l’Estadi
Torna el futbol a Santa Coloma. Han passat més de 4 mesos des del darrer partit oficial del primer equip a la gespa del Municipal de la Grama, però l’espera ha finalitzat. La Fundació Esportiva Grama afronta la jornada 2 de lliga contra el CE Europa «B» (diumenge, 11:45h, Municipal de la Grama) amb ganes de donar una alegria a tota l’afició colomenca en el retorn a casa.
L’inici lliguer de la Fundació no ha estat l’idoni, ja que l’equip dirigit per Joan Esteva va encaixar una derrota a la primera jornada. La Grama va caure per 1 gol a 2 a terres lleidatanes. El gol inicial de Walid no va ser suficient per sumar i l’Atlètic Lleida va donar-li la volta al marcador per deixar els 3 punts al seu estadi. Una setmana més tard, l’equip colomenc vol refer-se i aconseguir sumar el primer triomf de la temporada 2024-25.
En la prèvia del partit, l’entrenador Joan Esteva ha valorat que «l’equip arriba en bones condicions al duel de diumenge, amb ganes d’oferir un bon partit a la nostra gent i donar-los els primers 3 punts. Serà un duel dificil, contra un rival intens, jove… un equip que apreta molt i contra el que ens costarà».
A més, el partit també serà especial per un altre motiu. La data del partit coincideix amb l’aniversari del president de la Fundació Esportiva Grama, Antonio Morales, que fa 72 anys i 47 d’ells han estat dedicats al món de l’esport en diferents etapes.
Per la seva part, el CE Europa «B» arriba al Municipal de la Grama després d’encaixar una derrota a la primera jornadal lliguera, en aquest cas contra l’AE Prat (1-3). Així mateix, la història registra dos enfrontaments entre els clubs, a la temporada 2016/17 a 2ª Catalana, amb un balanç d’1 victòria colomenca i un empat.
FITXA DE PARTIT: FE GRAMA – CE EUROPA B
Competició: Jornada 2 de la Tercera RFEF (Grup V)
Horari: Diumenge 15 de Setembre. 11:45h.
Estadi: Municipal de la Grama
Arbitratge: Marcos Fernández Quintero (Barcelona), assistit per Eric García Sánchez (Barcelona) i Mohamed Tabiza Ahouary (Barcelona).
Seguiment: Xarxes socials @FundacioGrama i retransmissió radiofònica a Twitch.
