L’Infantil-Aleví es porta els tres punts al derbi

L’Infantil-Aleví Femení FEGrama es va emportar el derbi colomenc davant el CD Arrabal-Calaf de Gramenet. Al Municipal Can Zam-1 el marcador acabaria en un 0-1 per a les nostres noies.

Partit molt complet on hi va haver de tot, van començar el primer quart molt adormits encara que el rival no feia bon joc. En el segon quart tot va canviar, l’equip va funcionar i estaven en tot moment sense deixar rebre la pilota a l’equip rival.

Cristina Aponte al minut 36 marcava l’únic gol del partit gràcies a una acció de força, que encara semblar que no arribaria a la pilota va seguir pressionant perquè es posessin nervioses i va aconseguir un xoc entre la defensa i la portera perquè Cristina es quedés sola i marqués l’únic gol.

A la mitja part van sortir i van jugar el 3r i 4t quart com mai; van tenir el 0-2 i fins i tot el 0-3 però al final tot es quedaria igual. L’equip puja al cinquè lloc de la taula. Les noies entrenades per Joshua Domínguez i Miriam Gómez sumen quatre victòries seguides.

El primer partit de 2015 serà a casa davant el CE Sabadell FC, dissabte 10 a les 13 hores; seu rival porta quatre derrotes seguides.

infantilalevi 211214

El Infantil-Alevín Femenino FEGrama se llevó el derbi colomense ante el CD Arrabal-Calaf de Gramenet. En el Municipal Can Zam-1 el marcador acabaría en un 0-1 para nuestras chicas.

Partido muy completo donde hubo de todo, empezaron el primer cuarto muy dormidos aunque el rival no hacia buen juego. En el segundo cuarto todo cambio el equipo funcionó y estaban en todo momento sin dejar recibir el balón al equipo rival.

Cristina Aponte en el minuto 36 marcaba el único gol del partido gracias a una acción de garra que aunque pareció no llegar al balón siguió presionando para que se pusieran nerviosas y consiguió un choque entre la defensa y la portera para que Cristina se quedara sola y marcara el único gol.

A la media parte salieron y jugaron el 3r y 4o cuarto como nunca; tuvieron el 0-2 e incluso el 0-3 pero al final todo se quedaría igual. El equipo sube al quinto puesto de la tabla. Las chicas entrenadas por Joshua Domínguez y Miriam Gómez suman cuatro victorias seguidas.

El primer partido de 2015 será en casa ante el CE Sabadell FC, el sábado 10 a las 13 horas; su rival lleva cuatro derrotas seguidas.

Resultats Classificació