L’Aleví F va aconseguir sumar un punt com a visitant per seguir invictes després de dues jornades de lliga, aquest cop 1-1 davant la Unificación Bellvitge B.
Partit molt igualat en ocasions però no en la possessió ja que va ser la Fundació Esportiva Grama la qual va tenir la pilota però no va ser capaç de finalitzar les seves múltiples ocasions de gol.
En el segon quart l’àrbitre assenyalava un penal força dubtós per mans i l’equip local s’avançava en el marcador. Tot i el gol la Grama no es va enfonsar i va buscar l’empat amb moltes ganes, i en l’últim minut del partit Padilla marcava un golàs, gol olímpic per empatar el partit.

El Alevín F consiguió sumar un punto como visitante para seguir invictos tras dos jornadas de liga, esta vez 1-1 ante la Unificación Bellvitge B.
Partido muy igualado en ocasiones pero no en la posesión ya que fue la Fundació Esportiva Grama la que tuvo la pelota pero no fue capaz de finalizar sus múltiples ocasiones de gol.
En el segundo cuarto el árbitro señalaba un penalti bastante dudoso por manos y el equipo local se adelantaba en el marcador. Pese al gol la Grama no se vino abajo y buscó el empate con muchas ganas, y en el último minuto del partido Padilla marcaba un golazo, gol olímpico para empatar el partido.
