Diumenge els nois de Sergi Pomares no van poder puntuar a l’Escola Industrial davant el tercer classificat de la lliga.
La potència física es va imposar sobre una Grama que va sortir a per totes a voler dominar el partit i que ho va fer. Els colomencs van aconseguir obrir el marcador, Jony marcava després d’una jugada d’Íker Quintana que li va deixar només davant el porter, fruit del cansament els locals van començar a dominar però es trobaven amb Íker o amb els pals.
La insistència del CF Don Bosco acabaria tenint premi, aconseguint donar la volta al marcador i posar-se 4-1. L’Aleví F de la Fundació tornaria a repetir la jugada del 0-1, Íker Quintana la donava a Jony que marcava el 4-2 i al final del partit els locals van marcar el definitiu 5-2.

El domingo los chicos de Sergi Pomares no pudieron puntuar en la Escola Industrial ante el tercer clasificado de la liga.
La potencia física se impuso sobre una Grama que salió a por todas a querer dominar el partido y que lo hizo. Los colomenses consiguieron abrir el marcador, Jony marcaba tras una jugada de Íker Quintana que le dejo sólo delante el portero, fruto del cansancio los locales empezaron a dominar pero se encontraban con Íker o con los palos.
La insistencia del CF Don Bosco acabaría teniendo premio, consiguiendo dar la vuelta al marcador y ponerse 4-1. El Alevín F de la Fundació volvería a repetir la jugada del 0-1, Íker Quintana se la daba a Jony que marcaba el 4-2 y al final del partido los locales marcaron el definitivo 5-2.
