L’Aleví «E» FEGrama dirigit per Adrià Regadera segueix l’estela del líder, la victòria de diumenge els permet continuar quarts a només cinc punts del primer classificat del Grup 11 de Tercera Divisió. El penúltim classificat, La Salle Bonanova, es va veure molt superat.
Al Nou Municipal de Santa Coloma van viure un espectacular 14-1. Va ser un partit plàcid; l’equip li va costar entrar en joc, en el primer quart Adam Navas i Rubén López van posar un 2-0 al marcador, tot anava molt bé, en el segon quart el marcador no es mouria i amb aquest marcador seria amb el qual ens aniríem al descans.
Al tercer quart l’equip va ser perfecte, la Fundació li endosaría nou gols més al seu rival: quatre gols més per Rubén López, tres gols més per Adam Navas, i es van unir a la golejada Marc Calder i Eric Márquez (11-0). Ja l’últim quart de partit va ser de pur tràmit, el marcador s’ampliaria una mica més amb els gols d’Armand, Iván Roger i de nou Rubén López; a més aquest quart va servir per veure el gol de l’honor visitant.
El següent partit és el diumenge 21 a les 10 hores davant el CD Pujadas, fora de casa.
El Alevín «E» FEGrama dirigido por Adrià Regadera sigue la estela del líder, la victoria del domingo les permite seguir cuartos a solo cinco puntos del primer clasificado del Grupo 11 de Tercera División. El penúltimo clasificado, La Salle Bonanova, se vio muy superado.
En el Nou Municipal de Santa Coloma vivimos un espectacular 14-1. Fue un partido placido a un que al equipo le costo entrar en juego, en el primer cuarto Adam Navas y Rubén López pusieron un 2-0 en el marcador, todo iba muy bien, en el segundo cuarto el marcador no se movería y con ese marcador sería con el que nos iríamos al descanso.
El tercer cuarto del equipo fue perfecto, la Fundació le endosaría nueve goles más a su rival: cuatro goles más para Rubén López, tres goles más para Adam Navas, y se unieron a la goleada Marc Caldero y Eric Márquez (11-0). Ya el último cuarto de partido fue de puro trámite, el marcador se ampliaría un poco más con los goles de Armand, Iván Roger y de nuevo Rubén López; además este cuarto sirvió para ver el gol del honor visitante.
El siguiente partido es el domingo 21 a las 10 horas ante el CD Pujadas, fuera de casa.
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=19628998&CodGrupo=19976836&CodTemporada=10&CodJornada=1″ target=»blank» ]Resultats[/button]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=19976836&codcompeticion=19628998″ target=»blank» ]Classificació[/button]

