L’equip de Dani Anguita va guanyar 1-10 en el camp de l’AE La Salut Pere Gol. Tres punts vitals per seguir a tres punts dels dos primers.
En un camp petit i relliscós per la pluja l’Aleví C aconseguia fer possiblement el millor partit de la temporada. Primera part perfecta en la qual no van concedir cap ocasió el rival. El rival no havia perdut encara a casa per més de dos gols de diferència. Els blaus esperaven els de Badalona a mig camp i pressionaven molt fort quan intentaven jugar els contraris.
A la primera part el marcador era de 0-3 amb gols de Nadir, Armand i Álvaro. I a la segona part van arribar 7 gols: Martí, Mario en dues ocasions i Héctor quatre vegades. No va marcar cap gol però Marc Calder també va fer un gran partit.

El equipo de Dani Anguita ganó 1-10 en el campo de la AE La Salut Pere Gol. Tres puntos vitales para seguir a tres puntos de los dos primeros.
En un campo pequeño y resbaladizo por la lluvia el Alevín C conseguía realizar posiblemente el mejor partido de la temporada. Primera parte perfecta en la que no concedieron ninguna ocasión al rival. El rival no había perdido todavía en casa por mas de dos goles de diferencia. Los azules esperaban a los de Badalona en medio campo y presionaban muy fuerte cuando intentaban jugar los contrarios.
En la primera parte el marcador era de 0-3 con goles de Nadir, Armand y Álvaro. Y en la segunda parte llegaron 7 goles: Martí, Mario en dos ocasiones y Héctor cuatro veces. No marcó ningún gol pero Marc Caldero también hizo un gran partido.