L’Aleví B de la FEGrama està realitzant una primera temporada increïble i encara que baixa momentàniament una plaça segueix a un bon lloc a la classificació: sisè amb 45 punts d’aquest grup 4, sent un dels equips més competitius amb uns nois que ja han demostrat la seva gran vàlua.
El conjunt de la Fundació Grama dirigit per Dani Rosa i Dídac Caballero a la jornada 30 , l’ última, el conjunt de la Fundació Grama rebrà al Cirera, desè amb 35 punts, el dissabte 31 de maig des de les 11 hores.

[divider]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=18473305&CodGrupo=18504080&CodTemporada=9&CodJornada=10″ target=»blank» ]Resultats[/button]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=18504080&codcompeticion=18473305″ target=»blank» ]Classificació[/button]
El Alevín B de la FEGrama está realizando una primera temporada increíble y aunque baja momentáneamente una plaza sigue a un buen lugar en la clasificación: sexto con 45 puntos de este grupo 4, siendo uno de los equipos más competitivos con unos chicos que ya han demostrado su gran valía.
El conjunto de la Fundación Grama dirigido por Dani Rosa y Diego Caballero en la jornada 30, la última, el conjunto de la Fundación Grama recibirá al Cereza, décimo con 35 puntos, el sábado 31 de mayo desde las 11 horas.
Visca l’Esperit Grama!!!
text: @ChemaCarva

