Categorías
Alevins Base i Inclusiu

L’Aleví A va caure a la Ciutat Esportiva Dani Jarque

L’Aleví A no va poder davant el RCD Espanyol, el resultat final va ser de 8-1 per al líder invicte de la lliga.

Amb només 7 jugadors dels colomencs van aguantar tota la primera meitat al camp del líder. Un treball excel·lent el dels nois de Cristian Rodríguez que fins i tot van aconseguir empatar però que finalment van sucumbir davant el poder de l’Espanyol. Als 9 minuts de joc els pericos van aconseguir avançar-se, l’1-0 duraria poc ja que Oussama va aconseguir empatar abans de finalitzar el quart.

En el segon quart la Grama va aguantar i va tenir opció d’avançar-se al marcador, malauradament quan quedaven dos minuts per al descans va arribar el 2-1. En el segon temps les forces van començar a fallar, van intentar aguantar i van fer una bona feina però encaixarien sis gols més.

L’equip segueix insistint en voler fer una segona volta competitiva i bona.

[divider]

El Alevín A no pudo ante el RCD Espanyol, el resultado final fue de 8-1 para el líder invicto de la liga.

Con solamente 7 jugadores los colomenses aguantaron toda la primera mitad en el campo del líder. Un trabajo excelente el de los chicos de Cristian Rodríguez que incluso consiguieron empatar pero que finalmente sucumbieron ante el poderío del Espanyol. A los 9 minutos de juego los pericos consiguieron adelantarse, el 1-0 duraría poco ya que Oussama consiguió empatar antes de finalizar el cuarto.

En el segundo cuarto la Grama aguantó y tuvo opción de adelantarse en el marcador, desgraciadamente cuando quedaban dos minutos para el descanso llegó el 2-1. En el segundo tiempo las fuerzas empezaron a fallar, intentaron aguantar e hicieron un buen trabajo pero encajarían seis goles más.

El equipo sigue insistiendo en querer realizar una segunda vuelta competitiva y buena.