Nova jornada i nova oportunitat de sumar els primers punts de la temporada en lliga. L’Aleví A segueix sense puntuar, la setmana passada va estar a punt però al final va tornar a sumar una derrota, la sisena de la temporada que els ha deixat últims amb 0 punts.
Els nois de Marc Nogués i Raúl Juárez jugaran dissabte a les 11:15 hores al Nou Municipal de Santa Coloma davant el AEC Manlleu. El rival d’aquest cap de setmana té 4 punts en el seu caseller, sens dubte serà vital guanyar el partit per acostar-se a la salvació i retallar punts davant equip directes en aquesta lluita.
Nueva jornada y nueva oportunidad de sumar los primeros puntos de la temporada en liga. El Alevín A sigue sin puntuar, la semana pasada estuvo a punto pero al final volvió a sumar una derrota, la sexta de la temporada que les ha dejado últimos con 0 puntos.
Los chicos de Marc Nogués y Raúl Juárez jugarán el sábado a las 11:15 horas en el Nou Municipal de Santa Coloma ante el AEC Manlleu. El rival de este fin de semana tiene 4 puntos en su casillero, sin duda será vital ganar el partido para acercarse a la salvación y recortar puntos ante equipo directos en esa lucha.

