Just repartiment de punts de l’Infantil C

Empat (1-1) en un igualat xoc entre la Vila Olímpica B i l’Infantil C.

Partit de molt respecte per part dels dos equips, la Vila no es jugava res i tampoc la Grama amb la salvació gairebé assegurada. Els locals van començar amb la pilota mentre els visitants estaven molt ben situats, tot i així una pilota a l’esquena de la defensa unida a una sortida en fals del porter posava el 1-0 favorable a la Vila.

Pocs minuts després una falta al mig camp botada per Álvaro acabaria en gol al botar la pilota massa forta davant el porter i passar-li per sobre per sobre. A la segona poca cosa a destacar, només una ocasió per cada costat. Un just repartiment de punts.

Empate (1-1) en un igualado choque entre la Vila Olímpica B y el Infantil C.

Partido de mucho respeto por parte de los dos equipos, la Vila no se jugaba nada y tampoco la Grama con la salvación casi asegurada. Los locales empezaron con el balón mientras los visitantes estaban muy bien situados, aún así un balón a la espalda de la defensa unida a una salida en falso del portero ponía el 1-0 favorable a la Vila.

Pocos minutos después una falta en medio campo botada por Álvaro acabaría en gol al botar la pelota demasiado fuerte ante el portero y pasarle por encima por encima. En la segunda poca cosa a destacar, solamente una ocasión para cada lado. Un justo reparto de puntos.