El Futsal Grama va ser un vendaval davant el tercer classificat. Golejada per 4-1 davant el CFS Montcada amb una superba primera meitat.
Tota la sort que va donar l’esquena a la Fundació en els tres últims partits com a locals davant el primer i segon classificat, i en vuitens de Copa Catalunya, es va revertir a favor i ja als 15 segons de l’inici Abel cap al primer gol. No havien passat dos minuts quan de nou Abel posava el 2-0 al marcador.
Montcada no aconseguia sortir de la pressió local i Raúl aconseguia el tercer als 9 minuts de joc. Sergi a dos del descans marcava el 4-0. El partit va poder quedar sentenciat entre els últims segons del final de la primera meitat i els deu primers de la segona, si no s’haguessin errat sobre la línia de gol dues clares ocasions. Però no va ser així.
Una mala decisió arbitral perdonant una clara expulsió als visitants va provocar que s’endurís el partit amb contínues faltes i interrupcions que van provocar que la Grama no aconseguís imposar el ritme de la primera part. Montcada marcaria l’intranscendent 4-1 final, a falta de dos minuts per acabar el partit.
El Futsal Grama fue un vendaval ante el tercer clasificado. Goleada por 4-1 ante el CFS Montcada con una soberbia primera mitad.
Toda la suerte que dio la espalda a la Fundació en los tres últimos partidos como locales ante el primer y segundo clasificado, y en octavos de Copa Catalunya, se revirtió a favor y ya a los 15 segundos del inicio Abel hacia el primer gol. No habían pasado dos minutos cuando de nuevo Abel ponía el 2-0 en el marcador.
Montcada no lograba salir de la presión local y Raúl conseguía el tercero a los 9 minutos de juego. Sergi a dos del descanso marcaba el 4-0. El partido pudo quedar sentenciado entre los últimos segundos del final de la primera mitad y los diez primeros de la segunda, si no se hubieran errado sobre la línea de gol dos claras ocasiones. Pero no fue así.
Una mala decisión arbitral perdonando una clara expulsión a los visitantes provocó que se endureciera el partido con continuas faltas e interrupciones que provocaron que la Grama no consiguiera imponer el ritmo de la primera parte. Montcada marcaría el intrascendente 4-1 final, a falta de dos minutos para acabar el partido.