En el Municipal de Cabrils el primer equipo de la F.E.Grama tenía el objetivo de alejarse mucho más de sus perseguidores tras ver el día anterior que el máximo perseguidor, Arrabal «B», había perdido en casa. La Fundació se enfrentaba ante uno de los dos equipos que les han conseguido quitar puntos esta temporada, un CE Cabrils «B» instalado en la quinta plaza de la liga.

Los locales salieron al campo a «comerse el mundo», muy enchufados e impartiendo un ritmo muy alto de juego. A los pocos segundos de empezar el partido un centro al área tocaba en un defensa y se estrellaba en el larguero. El equipo del Maresme tenía la pelota, creaba peligro y presionaba muy fuerte robando muchos balones.

Los colomenses aguantaron, no arriesgaron y pese a que les costaba salir al ataque no se desesperaron por no poder atacar al rival. En el minuto 21 Fran salvaba a su equipo en un 1 contra 1 muy peligroso; creaba mucho peligro el equipo local que a la media hora de juego volvería a tener una muy buena que Fran de nuevo paraba, se mostraba muy seguro el portero visitante.

En el minuto 40 de partido llegaría el primer disparo peligroso e importante de la Fundació en la primera mitad, Kévin Rodríguez de tiro cruzado lo intentaba. El ritmo tan alto que había mostrado el Cabrils se fue viniendo abajo desde el minuto 35, a partir de ese momento poco a poco la Grama se fue adueñando; se podría decir que en los primeros 45 minutos la FEGrama ahorro fuerzas para en la segunda cuando los locales se quedaron sin ellas atacarles.

Los locales ganaban todos los balones aéreos así que en la segunda mitad Yosuke Sato entraba al campo para solucionar ese problema. Daniel Martínez a los cinco minutos de la reanudación se encontraba con una parada del portero local; el equipo había salido enchufado impartiendo otro ritmo y otro juego, ahora era hora de atacar aprovechando el bajón físico del rival.

A destacar que el campo estuvo hasta arriba, llenazo total con más de 50 personas en la grada. Una afición de «10» animando todo el partido a su equipo. Sin duda un gran ambiente de fútbol el que vivimos en el Municipal de Cabrils.

La banda más utilizada fue la de Salazar y Daniel Martínez que estaban a un nivel enorme desbordando mucho por allí, la otra banda también estuvo muy activa y por allí llegaría el 0-1. Jugada rápida por banda, pase atrás de Daniel y Santi De La Rica de primeras marcaba el 0-1 en el minuto 64 de partido.

El primer disparo del Cabrils en la segunda mitad llegaría en el minuto 76 pero de nuevo se estrellaría ante Fran que estuvo esplendido defendiendo su portería. Tras el gol los locales buscaron el empate con más corazón que cabeza, colgando muchos balones. Los chicos de Ramón Carranza sentenciaron en el minuto 89 tras un fallo defensivo, un defensa rival hacia un pase atrás y Carlos Balcarreras aprovechaba el «regalo» para plantarse solo ante el portero y definir.

En el añadido pudo haber caído el tercer gol colomense pero al final el marcador final fue de 0-2 para seguir siendo cada día más líderes de la liga y acercarse al objetivo del ascenso. Dentro de cuatro jornadas el equipo se enfrentará al Roma Sports At. el ahora ya único equipo que se le ha resistido.

FOTOS DEL PARTIDO: https://plus.google.com/photos/+FegSantacoloma/albums/6126801480626688097

amateur160315

Al Municipal de Cabrils el primer equip de la FEGrama tenia l’objectiu d’allunyar-se molt més dels seus perseguidors després de veure el dia anterior que el màxim perseguidor, Arrabal «B», havia perdut a casa. La Fundació s’enfrontava davant un dels dos equips que els han aconseguit treure punts aquesta temporada, el CE Cabrils «B» instal·lat a la cinquena plaça de la lliga.

Els locals van sortir al camp a «menjar-se el món», molt endollats i impartint un ritme molt alt de joc. Als pocs segons de començar el partit un centre a l’àrea tocava en un defensa i s’estavellava al travesser. L’equip del Maresme tenia la pilota, creava perill i pressionava molt fort robant moltes pilotes.

Els colomencs van aguantar, no arriscar i tot i que els costava sortir a l’atac no es van desesperar per no poder atacar el rival. Al minut 21 Fran salvava al seu equip en un 1 contra 1 molt perillós; creava molt perill l’equip local que a la mitja hora de joc tornaria a tenir una molt bona que Fran de nou parava, es mostrava molt segur el porter visitant.

Al minut 40 de partit arribaria el primer xut perillós i important de la Fundació a la primera meitat, Kévin Rodríguez de xut creuat ho intentava. El ritme tan alt que havia mostrat el Cabrils es va anar enfonsant des del minut 35, a partir d’aquest moment poc a poc la Grama es va anar apoderant; es podria dir que en els primers 45 minuts la FEGrama va estalviar forces per a la segona part quan els locals es van quedar sense elles atacar-los.

Els locals guanyaven totes les pilotes aèries així que en la segona meitat Yosuke Sato entrava al camp per solucionar aquest problema. Daniel Martínez als cinc minuts de la represa es trobava amb una aturada del porter local; l’equip havia sortit endollat ​​impartint un altre ritme i un altre joc, ara era hora d’atacar aprofitant la baixada física del rival.

La banda més utilitzada va ser la de Salazar i Daniel Martínez que estaven a un nivell enorme desbordant molt per allà, l’altra banda també va estar molt activa i per allà arribaria el 0-1. Jugada ràpida per banda, passada enrera de Daniel i Santi De La Rica de primeres marcava el 0-1 en el minut 64 de partit.

El primer xut del Cabrils a la segona meitat arribaria en el minut 76 però de nou s’estavellaria davant Fran que va estar esplèndid defensant la seva porteria. Després del gol els locals van buscar l’empat amb més cor que cap, penjant moltes pilotes. Els nois de Ramon Carranza van sentenciar en el minut 89 després d’un error defensiu, un defensa rival cap una passada enrere i Carlos Balcarreras aprofitava el «regal» per plantar-se sol davant el porter i definir.

Al afegit va poder haver caigut el tercer gol colomenc però al final el marcador final va ser de 0-2 per seguir sent cada dia més líders de la lliga i apropar-se a l’objectiu de l’ascens. D’aquí a quatre jornades l’equip s’enfrontarà al Roma Sports At. l’ara ja únic equip que se li ha resistit.

Por admin