Lloreda C.F “C” 2 – Aleví “C” 4
Partit davant un rival bo de primer any i empatats a punts en la classificació. La Grama va començar guanyant i al cap de poc temps els contraris van empatar.
Arribada la mitja part la Grama va sortir amb més ganes i intensitat i van aconseguir posar el 1-4 en el marcador. Al final d’aquest quart es fa el 2-4 i el partit torna a estar renyit. En l’últim quart es va saber aguantar bé i la Grama es va emportar la victòria a casa.
Lloreda C.F “C” 2 – Alevín “C” 4
Partido ante un rival bueno de primer año y empatados a puntos en la clasificación. La Grama empezó ganando y al cabo de poco tiempo los contrarios empataron.
Llegada la media parte la Grama salió con más ganas e intensidad y consiguieron poner el 1-4 en el marcador. Al final de ese cuarto se hace el 2-4 y el partido vuelve a estar reñido. En el último cuarto se supo aguantar bien y la Grama se llevó la victoria a casa.
Racing Sarria 3 – Aleví “D” 5
Partit contra un rival directe el qual comencem perdent. El Racing va estrènyer molt durant el partit i no deixava sortir bé als nostres amb la pilota des de darrere; però després d’un canvi de sistema en el segon quart de joc es va aconseguir acabar per davant.
La clau del partit va estar en el tercer quart on els nois van sortir molt «endollats» i van poder augmentar una mica l’avantatge en el marcador. Al final, als nostres se’ls va complicar una mica el partit, però van saber tirar-lo endavant molt bé. L’entrenador es mostra molt content amb el treball de tots els nois.
Racing Sarria 3 – Alevín “D” 5
Partido contra un rival directo el cual empezamos perdiendo. El Racing apretó mucho durante el partido y no dejaba salir bien a los nuestros con el balón desde atrás; pero tras un cambio de sistema en el segundo cuarto de juego se consiguió acabar por delante.
La clave del partido estuvo en el tercer cuarto donde los chicos salieron muy “enchufados” y pudieron aumentar un poco la ventaja en el marcador. Al final, a los nuestros se les complicó un poco el partido pero supieron sacarlo adelante muy bien. El entrenador se muestra muy contento con el trabajo de todos los chicos.
