Ens va visitar Dani Poyatos, una jove promesa de les banquetes

Aquesta setmana vam tenir la visita de Daniel Poyatos Algaba (23/06/1978, Badalona). Els seus inicis en el món del futbol van ser de jugador, i els seus primers passos com a entrenador van ser en el futbol base de l’UDA Gramenet.

Va estar també d’entrenador en el RCD Espanyol (Cadet B, Juvenil B i A) on va ser campió amb el Juvenil de Divisió d’Honor de la Lliga, Copa del Rei i subcampió de la Copa de Campions.

Després d’això es va anar a entrenar uns anys a les categories inferiors de la Selecció de Bahrein i també ha arribat a estar a Mèxic. Actualment està treballant a l’Atlético de Madrid i esta jugant en l’equip de Veterans de la Fundació.

Poyatos vindrà a donar un cop de mà de tant en tant al seu amic Víctor Díaz al Benjamí “B”. 

 

poyatos medalla poyatos benjamin B

Esta semana tuvimos la visita de Daniel Poyatos. Sus inicios en el mundo del fútbol fueron de jugador, y sus primeros pasos como entrenador fueron en el fútbol base de la UDA Gramenet.

Estuvo también de entrenador en el RCD Espanyol (Cadete B, Juvenil B y A) donde fue campeón con el Juvenil de División de Honor de la Liga, Copa del Rey y subcampeón de la Copa de Campeones.

Tras eso se fue a entrenar unos años a las categorías inferiores de la Selección de Bahrein y también ha llegado a estar en México. En la actualidad esta trabajando con el Atlético de Madrid y jugando en el equipo de Veteranos de la Fundació.

Poyatos vendrá a echar una mano de vez en cuando a su amigo Víctor Díaz en el Benjamín “B”