Antonio Morales rep el guardó de mans de l’alcaldessa Rocío Zamora.

El president de la Fundació Esportiva Grama, Antonio Morales, ha rebut un nou reconeixement a Jaén per la seva tasca social i solidària.

En aquesta ocasió va rebre el Premi Reino de Jaén, organitzat per Diari Jaén, de mans de l’alcaldessa de Santiago de Calatrava. La celebració es va dur a terme a l’Almazara Azaharoliva d’Escañuela.

Va haver-hi paraules de reconeixement del director del Diari Jaén, Juan Espejo, com també de l’alcaldessa Rocío Zamora, referint-se a Antonio Morales com «l’amulet del municipi».

Rocío Zamora (Alcaldessa Santiago de Calatrava): «Vet aquí l’exemple més pur d’una persona oberta al món sense deixar de ser fidel a les seves arrels. Antonio mai et dirà que no a res, sempre esta per a tot aquell paisà que ho necessita en les dures i les madures. Cosa que no posem en dubte perquè en terres catalanes actua de la mateixa manera.»

Recordem també que entre altres reconeixements a Jaén té el nom d’un carrer del seu poble natal, Santiago de Calatrava, fa prop de dues dècades.

Enhorabona Antonio!

Fotos: Diario Jaén

A la foto: Tomás Rueda, Rocío Zamora (Alcaldesa), Antonio Morales (President FE Grama), Anabel Morales (filla d’Antonio), Manuel Contreras (Presidente de la Asociación Jiennense de la Prensa Deportiva) y Ángel Gutiérrez.

El presidente de la Fundació Esportiva Grama, Antonio Morales, ha recibido un nuevo reconocimiento en Jaén por su labor social y solidaria.

En esta ocasión recibió el Premio Reino de Jaén, organizado por Diario Jaén, de manos de la alcaldesa de Santiago de Calatrava, Rocío Zamora. La celebración se llevó a cabo en la Almazara Azaharoliva de Escañuela.

Hubo palabras de reconocimiento del director del Diario Jaén, Juan Espejo, como también de la alcaldesa Rocío Zamora, refiriéndose a Antonio Morales como «el amuleto del municipio».

Rocío Zamora (Alcaldesa Santiago de Calatrava): «He aquí el ejemplo más puro de una persona abierta al mundo sin dejar de ser fiel a sus raíces. Antonio nunca te dirá que no a nada, siempre esta para todo aquél paisano que lo necesita en las duras y en las maduras. Cosa que no ponemos en duda porqué en tierras catalanas actúa de la misma forma.»

Recordamos también que entre otros reconocimietos en Jaén tiene el nombre en una calle de su pueblo natal, Santiago de Calatrava, hace cerca de dos décadas.

¡Enhorabuena Antonio!

Por admin