Arriba l’última jornada de lliga per al Juvenil-Cadet Femení, un últim partit molt complicat. L’equip dirigit per Rubén David Hernández i Miriam Gómez jugaran fora de casa davant les campiones de lliga i únic equip que no ha perdut cap dels 25 partits jugats.
Dissabte a les 19 hores al Municipal Nou Taxonera la Fundació Esportiva Grama s’enfrontarà al CF Damm. El rival d’aquesta jornada es tracta del tercer equip més golejador de la lliga (141 gols) i l’equip que menys gols ha encaixat (11).
Llega la última jornada de liga para el Juvenil-Cadete Femenino, un último partido muy complicado. El equipo dirigido por Rubén David Hernández y Miriam Gómez jugarán fuera de casa ante las campeonas de liga y único equipo que no ha perdido ninguno de los 25 partidos jugados.
El sábado a las 19 horas en el Municipal Nou Taxonera la Fundació Esportiva Grama se enfrentará al CF Damm. El rival de esta jornada se trata del tercer equipo más goleador de la liga (141 goles) y el equipo que menos goles ha encajado (11).

