Categorías
Base i Inclusiu Juvenils

El Juvenil B va guanyar al CF Badalona

Cinquè partit consecutiu sense perdre del Juvenil B que aquest cap de setmana va guanyar 3-1 al CF Badalona C.

Els de Javier Murillo van tornar de vacances molt bé. En els primers 20 minuts es van posar amb dos gols d’avantatge. Sense problemes i jugant bé fins que es van relaxar per veure’s per davant en el marcador i abans del descans els visitants van retallar distàncies.

A la segona meitat la Fundació Esportiva Grama va fallar molt de cara a porta, no aconseguien tancar el partit i el Badalona creava molt de perill. Finalment en el temps de descompte va arribar el definitiu 3-1.

[divider]

Quinto partido consecutivo sin perder del Juvenil B que este fin de semana ganó 3-1 al CF Badalona C.

Los de Javier Murillo volvieron de vacaciones muy bien. En los primeros 20 minutos se pusieron con dos goles de ventaja. Sin problemas y jugando bien hasta que se relajaron por verse por delante en el marcador y antes del descanso los visitantes recortaron distancias.

En la segunda mitad la Fundació Esportiva Grama falló mucho de cara a puerta, no conseguían cerrar el partido y el Badalona creaba mucho peligro. Finalmente en el tiempo de descuento llegó el definitivo 3-1.