fegjiantsu2

Dijous vam rebre la visita d’un dels clubs importants de la Xina, el Jiangsu Suning FC. Fundats en 1958, actualment juguen la Champions Asiàtica i són el líder de la Superlliga Xina. Un club de molt prestigi al seu país i amb una plantilla en què destaquen jugadors internacionals de renom com Ramires (ex-Chelsea), Alex Teixeira (ex-Xakhtar Donetsk) o (ex-Manchester City); i per descomptat compten amb jugadors xinesos internacionals.

De visita per al Nou Camp Municipal de Santa Coloma va estar el seu equip Sub-19, juvenils, que es van enfrontar al primer equip de la Fundació Esportiva Grama. Un bonic partit amistós que va acabar amb victòria colomenca per un ajustat 2-1.

fegjiantsu1

El jueves recibimos la visita de uno de los clubes importantes de China, el Jiangsu Suning FC. Fundados en 1958, actualmente juegan la Champions Asiática y son el líder de la Superliga China. Un club de mucho prestigio en su país y con una plantilla en la que destacan jugadores internacionales de renombre como Ramires (ex-Chelsea), Alex Teixeira (ex-Shakhtar Donetsk) o (ex-Manchester City); y por supuesto cuentan con jugadores chinos internacionales.

De visita por el Nou Camp Municipal de Santa Coloma estuvo su equipo Sub-19, juveniles, que se se enfrentaron al primer equipo de la Fundació Esportiva Grama. Un bonito partido amistoso que terminó con victoria colomense por un ajustado 2-1.

 

Por admin