El Benjamí D de la FEGrama desprès de guanyar a casa del Tecnofutbol per un ajustat 1-2 i treure un magnífic resultat desprès de l’empat de la setmana passada que sabia a poc davant el Sant Martí-Condal per 2-2, el conjunt de la Fundació Grama voldrà pujar de la novena posició a la taula del grup 8.
El seu entrenador, Víctor Díaz , sap que ha retallat distàncies al seu rival directe en tres punts i a una plaça per damunt i són ara 6 punts la diferència de punts.
El conjunt de Víctor Díaz i del seu segon entrenador, Raúl Ruiz, amb 29 punts, rebrà a la Penya Barcelonista Barcino, antempenúltim amb 11 punts, a la jornada 21 el pròxim diumenge 23 de març des de les 13:45 hores al Nou Municipal de Santa Coloma.
[divider]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NFG_CmpJornada?cod_primaria=1000120&CodCompeticion=18473318&CodGrupo=18680853&CodTemporada=9&CodJornada=10″ target=»blank» ]Resultats[/button]
[button color=»blue» size=»small» link=»http://www.fcf.cat/pnfg/NPcd/NFG_VisClasificacion?cod_primaria=1000120&codgrupo=18680853&codcompeticion=18473318″ target=»blank» ]Classificació[/button]
El Benjamín D de la FEGRAM después de ganar en casa del Tecnofutbol por un ajustado 1-2 y sacar un magnífico resultado después del empate de la semana pasada que sabía poco ante el iris-Condal por 2-2, el conjunto de la Fundación Grama querrá subir de la novena posición en la tabla del grupo 8.
Su entrenador, Víctor Díaz, sabe que ha recortado distancias a su rival directo en tres puntos ya una plaza por encima y son ahora 6 puntos la diferencia de puntos.
El conjunto de Víctor Díaz y de su segundo entrenador, Raúl Ruiz, con 29 puntos, recibirá a la Peña Barcelonista Barcino, antempenúltim con 11 puntos, en la jornada 21 el próximo domingo 23 de marzo desde las 13:45 horas en el Nou Municipal de Santa Coloma.
Visca l’Esperit Grama!!!!
