El primer equip de J.Ramón Carranza va aconseguir sumar una important victòria en un derbi d’alta intensitat i amb dos equips buscant la victòria a gran nivell. Aquesta jornada visitaran Mataró per enfrontar-se a un rival de la part baixa de la classificació.
Dissabte a les 17 hores la FE Grama juga al Camp Municipal de Futbol Camí del Mig.
El CF Liverpool arriba al partit després de guanyar al cuer de la lliga, tres punts importants per a un equip amb trajectòria irregular. Nou punts per sobre del descens, el segon equip que menys gols ha marcat (41) i el quart que més gols ha encaixat (63). En el partit de la primera volta la Fundació va haver de remuntar un 0-1, un xoc molt emocionant amb moltes ocasions per als dos conjunts (especialment per als locals).
El primer equipo de J.Ramón Carranza consiguió sumar una importante victoria en un derbi de alta intensidad y con dos equipos buscando la victoria a gran nivel. Esta jornada visitarán Mataró para enfrentarse a un rival de la parte baja de la clasificación.
El sábado a las 17 horas la FE Grama juega en el Camp Municipal de Futbol Camí del Mig.
El CF Liverpool llega al partido tras ganar al colista de la liga, tres puntos importantes para un equipo con trayectoria irregular. Nueve puntos por encima del descenso, el segundo equipo que menos goles ha marcado (41) y el cuarto que más goles ha encajado (63). En el partido de la primera vuelta la Fundació tuvo que remontar un 0-1, un choque muy emocionante con muchas ocasiones para los dos conjuntos (en especial para los locales).

